گزارش

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ 2023
انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ آسان نیست، زیرا این روزها گزینه­ های زیادی از آنها در بازار موجود هستند با مدل­های جدیدی که پردازنده و کارت گرافیک­ های قدرتمندتری دارند...
بهترین حافظه رم کامپیوتر 2022
چه در زمانی که قصد داشته باشید تا یک رایانه شخصی جدید داشته باشید و چه در مواقعی که قصد ارتقاء یک سیستم موجود را دارید، در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین کیت رم می­تواند تاثیر بسزایی روی سرعت سیستم شما داشته باشد. در این مقاله ما قصد داریم برخی از بهترین ماژول های موجود در بازار را معرفی کنیم.
چگونه یک حافظه رم مناسب انتخاب کنیم؟
یکی از نکات مهمی که هنگام جمع کردن یک سیستم باید در نظر داشته باشید، حافظه رم سیستم است. مقدار و مشخصات حافظه یا RAM سیستم شما می­تواند تفاوت قابل توجهی در سرعت سیستم شما ایجاد کند. تعداد برنامه­ های در حال اجرا و یا باز کردن برگه­ های مرورگر بسیار می­تواند باعث کندی سرعت سیستم شما شود.
بهترین مانیتورهای حرفه ای ایسوس 2022
در این مقاله به معرفی برخی از مدل های برتر و تخصصی مانیتورهای برند ASUS پرداخته ایم. این مانیتور ها شامل طیف وسیعی از کاربران با تخصص های مختلف میشود. اگر علاقمند هستید، با ما همراه باشید...
بهترین کیبورد گیمینگ 2022
استفاده از کیبورد و موس گیمینگ برای کاربران حرفه ای و گیمرها بسیار لذت بخش است. کیبوردهای گیمینگ هر چیزی که یک گیمر به آن نیاز دارد را دارند: سبک، ارگونومی، و البته رضایت‌بخش‌ترین ضربه‌های کلیکی.با توجه به توضیحات قبلی ما در این مقاله سعی داریم شما را برای یک خرید آگاهانه و دل چسب راهنمایی کنیم.
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025