در رویداد CES 2018 کمپانی Corsair از کیس شیشه‌ای SPEC-OMEGA رونمایی کرد

کمپانی کورسیر (Corsair، سازنده محصولات و سخت‌افزارهای گیمینگ) در نمایشگاه CES 2018 محصول جدید خود را رونمایی کرد. برخلاف اکثر سازنده‌ها، کمپانی کورسیر به سراغ کیس‌های کامپیوتر رفته و مدل جدید خود را معرفی کرد. Spec-Omega نام جدیدترین ساخته کورسیر از سری Carbide که ظاهری شیشه‌ای داشته و بسیار زیبا طراحی شده است.

از نظر ظاهری، بدنه‌های کناری ظاهری شیشه‌ای شکل داشته که می‌توانید داخل کیس را مشاهده کرده و در سمت جلو، یک قاب را می‌بینیم که در وسط قرار گرفته و از طراحی‌های شیشه‌ای شکل، در کناره‌های این قاب استفاده شده تا کاربر بتواند فن‌های خنک کننده را مشاهده کند. قطعا این کیس می‌تواند گزینه مناسبی برای اشخاصی باشد که علاقه‌ خاصی به جمع‌بندی سیستم‌های گیمینگ با ظاهر زیبا دارند.
 

کیس شیشه‌ای Spec-Omega در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های این کیس زیبا می‌توان به LEDهای RGB داخلی آن اشاره کرد که تغییر رنگ آن به صورت پویا است و دو خنک کننده SP120 در داخل کیس تعبیه شده تا دمای داخل را همیشه خنک نگه دارد. از نظر عبور جریان هوا، در پایین پنل جلوی کیس Spec-Omega قسمتی را می‌بینیم که برای جریان‌دهی هوا قرار داده شده و هوای داخل کیس، به راحتی از این قسمت خارج می‌شود.





منبع: zoomg.ir

منبع خبر : zoomg.ir

برچسب ها :

  • 20 دی 1396
  • َAghasi - Admin
  • 3338
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025