بیت کوین، پای ASRock را هم به دنیای کارت‌های گرافیک باز کرد

سایت معتبر DigiTimes امروز در گزارشی اعلام کرد که اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد ASRock قرار است به عنوان جدیدترین شریک تجاری AMD، کارت‌های این کمپانی را به بازار عرضه کند.

سایت DigiTimes به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ASRock نیز قرار است در آینده نزدیک به کار عرضه کارت‌های گرافیک ورود پیدا کند. طبق این اطلاعات، ASRock در حال حاضر تنها قصد دارد با AMD همکاری داشته باشد و کارت‌های Radeon این کمپانی را روانه بازار نماید. در این گزارش آمده است که ASRock در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مادربردهای مخصوص ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال است و استقبال کاربران از محصولات AMD به عنوان کارت‌های گرافیک با بازده بالا در این رده از کاربردها، این کمپانی را وسوسه کرده که برای کسب سودهای بیشتر وارد بازار کارت‌های گرافیک نیز شود.

به این ترتیب انتظار می‌رود که محصولات این کمپانی عموماً با هدف ماینینگ و استخراج عرضه‌های دیجیتال مورد طراحی قرار بگیرند. همچون دیگر شرکای تجاری AMD، به نظر می‌رسد ASRock نیز قصد دارد کار خود را در بازار کارت‌های گرافیک با معرفی و عرضه چند محصول مرجع آغاز کند و سپس در طی ماه‌های بعد شاهد عرضه محصولات اختصاصی و با طراحی Custom از آن خواهیم بود.

ASRock در طی ماه‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را در عرضه مادربردهای مبتنی بر تراشه‌های دو کمپانی اینتل و AMD کسب کرده است. تولید مادربردهای ارزان قیمت یکی از تجارت‌های عمده این کمپانی است. ASRock همچنین در طی ماه‌های اخیر به بازارهای دیگری نظیر مادربردهای Server و محصولات حوزه شبکه، نظیر روترهای بی‌سیم ورود پیدا کرده است.





منبع: shahrsakhtafzar.com
منبع خبر : shahrsakhtafzar.com
  • 19 اسفند 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1373
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025