Aspire S24 باریک‌ترین و جذاب‌ترین کامپیوتر All-in-One ایسر وارد بازار شد

ایسر به طور رسمی از آغاز فروش کامپیوتر All-in-One مدل Aspire S24 به عنوان جذاب‌ترین و البته باریک‌ترین کامپیوتر دسکتاپی این شرکت خبر داده است.

از مدت‌ها پیش رقابت برای تولید باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان میان برندهای برتر و سرشناس بازار تولید کامپیوترهای شخصی کلید خورده است. رقابتی که در برخی موارد باعث شده ضخامت این محصولات نظیر Acer Swift 7 به کم‌تر از ۱۰ میلی‌متر برسد. ایسر مدعی شده این محصول با ضخامت ۸.۹۸ میلی‌متر، باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان به حساب می‌آید. این در حالی است که به ندرت از کاهش ضخامت کامپیوترهای دسکتاپی، خبری می‌شنویم یا می‌خوانیم.

ایسر با تغییر این روند، حالا از ورود کامپیوتر دسکتاپی All-in-One جدید خود به بازار با مدل Aspire S24 خبر داده است. این محصول، تنها ۰.۲۴ اینچ معادل با ۵.۹۷ میلی‌متر ضخامت دارد. مشابه با ترکیبی که در اکثر لپ‌تاپ‌ها یا حتی تلویزیون‌های مدرن و سطح بالای بازار شاهد هستیم، حاشیه صفحه‌نمایش این محصول نیز تا یک دهم اینچ (حداقل در قسمت بالا و کناره‌ها) کاهش یافته است.

preview

این طراحی، در راستای روندی انجام شده که در محصولات All-in-One برندهایی نظیر دل و اچ‌پی شاهد هستیم تا جذابیت ظاهری بیشتری را در پیش رو داشته باشیم. البته در این سطح از بازار، همچنان کامپیوترهای آی‌مک اپل را باید از جمله جذاب‌ترین محصولات عرضه شده به بازار به حساب آورد.

یکی از قابلیت‌های جذابی که در Aspire S24 پیش روی مشتاقان قرار گرفته، پد ویژه شارژ بی‌سیم است. پدی که امکان شارژ دستگاه‌های الکترونیکی همراه نظیر گوشی‌های هوشمند را به ساده‌ترین نحو ممکن فراهم می‌کند.

بدنیست یادآوری کنیم Acer Aspire S24 برای اولین بار در IFA 2017 پیش روی مشتاقان قرار گرفت اما حالا با قیمت ۸۷۹ دلار پیش روی کاربران آمریکایی قرار گرفته است. ایسر هنوز جزئیاتی را در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار در دیگر کشورها، ارائه نکرده است.





منبع: shahrsakhtafzar.com

منبع خبر : shahrsakhtafzar.com
  • 14 فروردین 1397
  • َAghasi - Admin
  • 2257
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025