NZXT کیس زیبای H700i Ninja Edition را معرفی کرد

شرکت NZXT به تولید سخت افزارهای جانبی با ظاهر مدرن و شیک معروف است؛ این شرکت به تازگی نسخه Ninja Edition از کیس H700i را رونمایی کرده است. H700i Ninja Edition در پنل کناری از صفحه ای شفاف استفاده کرده و در بخش دیگر آن یک تصویر زیبای نینجا نقش بسته است. این کیس که با قیمت 250 دلار به فروش خواهد رسید، می تواند به سادگی قطعات سخت افزاری را بدون نیاز به کار و زمان بالا، در خود نصب نماید.

NZXT به صورت پیشفرض 4 فن Aer F را در این کیس نصب کرده است. کاربران می توانند از رادیاتورهای 120 الی 360 میلی متری در آن بهره ببرند. منبع تغذیه (PSU) با بخشی مجزا که در گذشته با نام مهندسی معکوس شناخته می شد، در H700i Ninja Edition به کار رفته است. یک فیلتر در زیر منبع تغذیه و یک فیلتر در پنل جلو و در بالای آن به کار رفته است تا از عبور گرد و غبار جلوگیری به عمل آورد.

در بخش ذخیره سازی، امکان نصب دو درایو 2.5 اینچی در پشت مادربرد، 2 سینی 2.5 اینچی در بخش میانی و دو سینی 3.5 اینچی در همین مکان نصب شده است. قفس های حامل درایو های 3.5 اینچی به سمت بالا متمایل شده اند تا عملکرد گردش هوا در کیس بهبود یابد. سیستم تهویه داخلی به فناوری Adaptive Noise Reduction مجهز شده است تا با کنترل دو فن ها، نویز صوتی را به حداقل رسانده و تا 40% کاهش دهد.






 

منبع: sakhtafzarmag.com
منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 01 خرداد 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1696

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025