Teamgroup از سری جدید رم‌های قدرتمند T-FORCE رونمایی کرد

کمپانی خوش نام Teamgroup به تازگی از مدل پیشرفته‌ رم‌های T-FORCE DARK PRO رونمایی کرده است که طبق گفته‌های این شرکت، این محصولات جدید از سری حافظه های رده بالای گیمینگ محسوب می‌شوند و برای نسل دوم پردازنده‌های Ryzen شرکت AMD بهینه‌ سازی شده‌اند. این حافظه‌های پرقدرت از نوع DDR4 هستند و با سرعت پایه‌ی 3466 مگاهرتز عرضه شده‌اند.

طبق گفته‌های شرکت Teamgroup، این حافظه‌های جدید از عملکرد و پایداری بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای گیمیر‌ها و اورکلاکر‌های حرفه‌ای در نظر گرفته شوند. رم‌‌های T-FORCE DARK PRO از آلمینویم سخت برش خورده در بخش پخش کننده‌ی حرارت بهره می‌برند و علاوه‌ بر کارایی بالا، به این محصولات یک زیبایی توام با قدرت را هدیه داده است. طبق اعلام شرکت سازنده، این حافظه‌های جدید توانسته‌اند تست‌ها و آزمایش‌های سخت شرکت‌های بزرگ تولید کننده‌ی مادربورد را به راحتی پشت سر بگذارند و با نتایج بسیار عالی از آن‌ها خارج شوند.
 

مشخصات کلی حافظه‌های T-FORCE DARK PRO

اسم محصول
T-FORCE DARK PRO
نوع و مدل مدل ۲۸۸ پین به همراه DIMM های بدون ECC
ظرفیت ۲ عدد چهار گیگ / ۲ عدد هشت گیگ
فرکانس پایه ۳۰۰۰ / ۳۲۰۰ / ۳۳۳۳ / ۳۴۶۶
ولتاژ تست شده ۱.۳۵ ولت
اندازه طول ۱۳۳.۳ در ارتفاع ۴۵ در قطر ۷.۶ میلی‌متر
پخش کننده‌ی حرارت از نوع آلمینیوم سخت
گارانتی مادام العمر


در انتها می‌توان گفت که رم‌ های جدید T-FORCE DARK PRO با سرعت 3466 مگاهرتز خود می‌توانند به عنوان یکی از قوی‌ترین سخت‌افزار‌های گیمینگ موجود در بازار و همچنین محصولاتی با پایداری قابل توجه معرفی شوند، چونکه در ساخت این محصولات از بهترین نمونه‌های چیپست‌ها و ICهای دست‌چین استفاده شده است. 






منبع: zoomg.ir

منبع خبر : zoomg.ir
  • 02 خرداد 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1479
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025