سامسونگ به‌زودی هدست واقعیت مجازی جدیدی را معرفی خواهد کرد

ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدترین هدست واقعیت مجازی سامسونگ که HMD Odyssey+ نام دارد، برای نخستین بار در پایگاه داده FCC به نمایش درآمده است. هدف از طراحی و توسعه‌ی دومین هدست واقعیت مجازی Samsung این است که جایگزینی برای HMD Odyssey سال پیش باشد.

اگر چه پیش از این شایعاتی به بیرون درز کرده بود که اطلاعاتی از هدست VR سامسونگ را در اختیار قرار می‌داد؛ اما آخرین گزارش‌های منتشر شده نیز حکایت از اطلاعات جامع‌تری دارند. علاوه‌ بر این، دستگاه فوق در وب‌ سایت مجوز بلوتوث نیز ظاهر شده است که نشان‌ دهنده‌ی ویژگی جدید دیگری از  آن است.
 

هدست واقعیت مجازی سامسونگ


سند بالا چیزی را فاش نمی‌کند؛ جز آنکه دو مدل از هدست با نام‌های مشابه XE800ZBA و XQ800ZBA تحت فرآیند صدور مجوز قرار دارند. همان‌طور که در تصویر مشخص است، اولین نوع از هدست واقعیت مجازی را می‌توان در وب‌ سایت FCC مشاهده کرد؛ اما ظاهرا اطلاعات نوع دوم به‌ صورت یک راز باقی مانده است. این موضوع بدین معنی است که غول سازنده کره‌ای دو نوع از جدیدترین هدست‌های خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. ویژگی اتصال بلوتوث این دستگاه نیز بدین معنا است که گیم‌پد یا دیگر کنترلرهای بازی، قابلیت همگام‌سازی با آن را خواهند داشت.

در هر صورت، گواهینامه‌های FCC و بلوتوث به راه‌اندازی قریب‌الوقوع هدست واقعیت مجازی سامسونگ اشاره دارند. این احتمال وجود دارد که همایش IFA 2018 برلین، موعد معرفی این دستگاه باشد.





منبع: zoomit.ir

منبع خبر : zoomit.ir
  • 04 شهریور 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1327
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025