کریتیو کارت صدای مخصوص بازی Sound BlasterX G6 را معرفی کرد

کمپانی کریتیو (Creative) یک کارت صدای خارجی (External) جدید موسوم به Creative Sound BlasterX G6 را معرفی کرد. این محصول برای استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ و کنسول های بازی PS4, PC, Xbox و Nintendo Switch طراحی شده است. این محصول مشابه با نسخه پیشین خود یعنی Sound Blaster G5، دارای ویژگی های جدید است. این کارت صدا دارای یک آمپلی فایر داخلی قدرتمند است که از چند ویژگی خاص برخوردار است.

این محصول با تکیه بر فناوری XAMP، برای هر کانال به طور مجزا، یک فرکانس تقویتی در نظر می گیرد. در نتیجه وضوح صدا در این مدل افزایش پیدا می کند. Sound BlasterX G6 از طریق درگاه USB نیز سیستم ها متصل می گردد. کریتیو امکان صدای Dolby Digital در ساراند 7.1 را به خروجی آن افزوده است. همچنین فناوری Sidetone-Speaker و پشتیبانی از هدفون های 600 اهمی مخصوص بازی و استدیو نیز به طور کامل در این کارت صدا تامین می گردند.
 


تراشه DAC در این محصول، بر اساس صوت های مخصوص بازی طراحی شده است؛ فناوری هدف گیری و تعقیب دشمنان بر اساس صدا، کارت صدای Sound BlasterX G6 را به یک محصول مخصوص بازی مبدل می سازند. تراشه فوق دارای فناوری های خروج صدای دو گانه، به همراه تقویت آنی است. خروجی صدا در Sound BlasterX G6 به حداکثر 130 دسی بل می رسد. این مقدار در بسیاری از مادربردهای مخصوص بازی تا 120 دسی بل است. همچنین رزولوشن صدا نیز تا 32 بیت بر روی 384 کیلوهرتز، قابل پخش است. کریتیو تاکنون اشاره ای به قیمت گذاری کارت صدای حرفه ای Sound BlasterX G6 نکرده است.





منبع: sakhtafzarmag.com

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 06 شهریور 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1993
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025