BEO خواستار تامین نمایشگر OLED مورد نیاز سامسونگ است

واحدهای کسب‌وکار سامسونگ درصدد هستند تا تولید نمایشگر OLED مورد نیاز خود را به شرکت‌های زیر مجموعه‌ی خود واگذار کنند. در این میان شرکت چینی BEO، تمایل دراد که به‌ عنوان بزرگترین سازنده‌ی نمایشگر چین، تامین نمایشگر OLED مورد نیاز سامسونگ را برعهده بگیرد. 

براساس آخرین خبرها، BEO به‌ دنبال این است که بتواند نمایشگر OLED مورد نیاز سامسونگ برای تولید ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را تامین کند. 

سامسونگ و BOE، مجبور هستند ارتباط فعلی موجود را داشته باشند. با وجودی که شرکت BEO، نمایشگرهای LCD مورد نیاز شرکت را تولید کرده، ولی تاکنون هرگز وارد حوزه‌ی تولید نمایشگر OLED نشده است. براساس آخرین اطلاعات، شرکت BOE، در ماه می (اردیبهشت‌ماه) سال جاری میلادی، برای اولین بار تولید نمایشگر نسل ششم OLED را آغاز کرده است.
 

Samsung Galaxy Watch

باید این موضوع را درنظر بگیریم که ساخت نمایشگر OLED چندان هم آسان نیست. سامسونگ دیسپلی، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی سامسونگ، در تولید نمایشگر OLED، تسلط و غلبه‌ی خوبی بر بازار دارد. با این وجود شرکت BEO، تمایل دارد که تولید نمایشگر مورد نیاز برای گلکسی واچ سامسونگ را برعهده بگیرد. براساس آخرین گزارش Samsung، کره‌ای قصد دارند هر ماه در حدود ۳۰۰ هزار تا یک میلیون ساعت هوشمند Galaxy Watch تولید کنند.

اگر BEO بتواند تمام نمایشگرهای مورد نیاز برای این حجم تولید را از آن خود کند یا حتی درصدی از این سفارشات را برعهده بگیرد، کسب‌وکار پررونقی را رقم خواهد زد. براساس اعلام یک منبع خبری که در صنعت حضور دارد، ظاهرا در حال حاضر شرکت BOE، در حال کارکردن روی نمونه‌هایی از نمایشگر مورد نیاز سامسونگ برای گلکسی واچ است. اگر شرکت BEO بتواند حجمی از سفارشات نمایشگر OLED سامسونگ را برعهده بگیرد، همین رویکرد می‌تواند فضا و امکانات جدیدی برای شرکت چینی ایجاد کند تا در بازار نمایشگرهای OLED حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. از آنجایی که سامسونگ بزرگترین شرکت تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان است، قرارداد تامین نمایشگر OLED‌، پیروزی بزرگی برای شرکت BOE خواهد بود.

پیشتر گفته شده بود که بزرگترین سازنده‌ی نمایشگر در چین، قصد دارد تامین نمایشگر OLED گوشی‌های هوشمند پرچمدار هوآوی را نیز برعهده بگیرد. هر چند نباید فراموش کنیم که عموما چنین گزارش‌هایی در مورد زنجیره‌ی تامین، از سوی سامسونگ یا BOE رد یا تایید نشده‌اند. لذا در مورد صحت و سقم گزارش نمی‌‌توان نظر قطعی و نهایی داد. 





منبع: zoomit.ir

منبع خبر : zoomit.ir
  • 14 مهر 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1444
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025