گیگابایت از نسخه سفید رنگ کارت گرافیک RTX 2080 رونمایی کرد

تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی کارت‌های RTX 2080 توسط کمپانی گیگابایت، این شرکت نسخه‌ی White Edition آن را معرفی کرد.

هنوز مدت کوتاهی از معرفی کارت‌های گرافیک قدرتمند RTX 2080 Gaming OC توسط کمپانی Gigabyte نگذشته است که این کمپانی در حال آماده‌سازی محصول دیگری از سری کارت‌های گرافیک قدرتمند خود برای عرضه در رده‌ی کاربری گیمینگ است.

در حقیقت گیگابایت این کارت گرافیک جدید را برای کسانی طراحی کرده است که از ترکیب رنگ سیاه و قرمز که در اکثر محصولات رده‌ی گیمینگ به‌کار رفته، خسته شده‌اند و به دنبال طرح‌های جدید با رنگ‌بندی متفاوت‌تری برای بخش‌های مختلف سیستم گیمینگ خود هستند.
 

TRX 2080
جزء به جزء این محصول جدید از طراحی نسخه‌ی اورجینال کارت‌های Gaming OC به طور دقیق تبعیت کرده و به تمامی پورت‌های خروجی و فناوری‌های به‌ کار رفته در نسخه‌ی اصلی نیز مجهز شده است.

این کارت گرافیک جدید که RTX 2080 Gaming OC White Edition نام دارد، بسیار مشابه کارت‌های HOF از برند Galax طراحی شده است؛ با این تفاوت که گیگابایت از یک مدار PCB با رنگ سیاه در آن استفاده کرده است.

این محصول زیبا در بخش خنک‌سازی به سه فن WindForce 3X مجهز شده است و قطر آن حدود 2 و نیم اسلات است. برای کسانی که می‌خواهند از تکنولوژی NVLINK SLI استفاده کنند، قطعا قطر کارت‌های گرافیک خریداری شده باید در نظر گرفته شود. 

در انتها باید ذکر شود که در کارت‌های جدید RTX 2080 Gaming OC White Edition برای تامین برق محصول یک کانکتور 6 پین و یک کانکتور 8 پین در نظر گرفته شده است.

اسم محصول مشخصات
هسته‌ی پردازشی TU104-400
تعداد هسته‌های پردازشی 2944 هسته‌ی پردازشی مجزا
تعداد هسته‌ی سایه‌ زنی 184
ROPs 64
کلاک پایه نامشخص
کلاک در حالت بوست نامشخص
سرعت مموری 14000 مگاهرتز
میزان حافظه  8 گیگابایت 
نوع حافظه GDDR6


 






منبع: zoomg.ir

 
منبع خبر : zoomg.ir
  • 25 مهر 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1291
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025