کمپانی Thermaltake از کیس‌ های Core P3 مجهز به پنل خمیده رونمایی کرد

پس از سال‌ها، کمپانی Thermaltake برای اولین یک نمونه‌ی جدید از کیس های سری Core P3 را که ابتدا در سال 2016 معرفی شده بودند، با یک طراحی جدید به نمایش گذاشت. این مدل جدید با نام Core P3 TG معرفی شده است و به یک پنل شیشه‌ای خمیده مجهز شده که می‌تواند علاوه بر قسمت چپ و بالا، با چرخاندن آن قسمت کناری و جلوی کیس را پوشش داد و به عبارتی توانایی پوشش دو قیمت دلخواه به صورت همزمان را دارد. این پنل خمیده دارای 5 میلی‌متر ضخامت است که در یک طرف خود زاویه خمش 90 درجه‌ای دارد و می‌تواند به انتخاب کاربر یک سمت دیگر از کیس را پوشش دهد.

Thermaltake Core P3این کیس جدید و زیبا به صورت جریان هوای باز و در فاکتور ATX طراحی شده است. در این محصول اسلات‌های PCIe به موازات مادربرد و به صورت عمودی در نظر گرفته شده‌اند، بنابر این برای نصب یک کارت گرافیک مجزا به سیستم باید از یک رایزر (Riser افزایش دهنده‌ی فاصله‌ی کارت گرافیک از مادر) استفاده کرد.

در این کیس کاملا ماژولار ویژگی‌های دیگری از جمله بخشی برای نصب درایوهای 2.5 و 3.5 اینچی با قابلیت جداسازی در نظر گرفته شده‌ است. کاربران می‌توانند در امتداد مادربرد خود یک رادیاتور بسیار بزرگ تا ابعاد 420x140 میلی‌متر را نصب و راه اندازی کنند.

ابعاد کلی این کیس برابر است با 333x470x512 میلی‌متر و فضای داخلی آن به کاربران اجازه می‌دهد تا کارت‌های گرافیک تا طول 45 سانتی‌متر را در آن تعبیه نمایند. در نهایت کاربر می‌تواند خنک‌کننده‌ی پردازنده‌ای با ارتفاع 18 سانتی‌متر و منبع تغذیه‌هایی با طول حداکثر 20 سانتی متر را به راحتی درون این کیس تعبیه کنند.

Thermaltake Core P3

این محصول هم اکنون برای سفارش در دسترس است و طبق اعلام کمپانی تولید کننده به نظر می‌رسد که با قیمت خرده‌فروشی 130 دلار عرضه خواهد شد.






منبع: zoomg.ir

منبع خبر : zoomg.ir
  • 19 آبان 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1292
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025