COLORFUL iGame Sigma I300 یک کامپیوتر بازی کامپکت با RTX 2060 Super و 9400F است

شرکت فناوری Colorful، تولید کننده حرفه ای کارت های گرافیک، مادربردها، راه حل های ذخیره سازی با کارایی بالا و رایانه های شخصی مفتخر است که یک ورودی دیگر را در خط رایانه های بازی Sigma Gaming معرفی کند. COLORFUL مفتخر است کامپیوتر شخصی بازی با نام iGame Sigma I300 را معرفی کند.

شرکتCOLORFUL اولین بار با M500 مجلل، پاسخگوی نیازهای کسانی است که به دنبال یک کیس بازی جمع و جور هستند. iGame Sigma I300 با طراحی بدنه ای زیبا و پایی کوچک، عملکرد قابل توجهی را نیز به نمایش می گذارد. ایده آل برای راه اندازی دسکتاپ های کوچک، اتاقهای کوچک یا تقریبا در مورد هر کسی که فقط می خواهد بازی و عملکردی استثنایی داشته باشد، iGame Sigma I300 یک انتخاب عالی است.

 

برای بهره برداری از تجربه بازی، دستگاه COLORFUL iGame Sigma I300 از پردازنده اینتل نسل 9 مدل Core i5 9400F با 16 گیگابایت حافظه در جدیدترین مادربرد COLORFUL Z390، ساخته شده است. Sigma I300 همچنین از گزینه های مختلفی برای گیمرهای مختلف از یک کارت گرافیک COLORFUL GeForce RTX 2060 Super در رده های برتر برخوردار است. و گزینه های دیگر شامل GeForce GTX 1660 Ti و GTX 1660 برای گیمرها در قسمت طیف سبک تر است. برای گزینه های ذخیره سازی، از یک اس اس دی (SSDNVMe با ظرفیت 500 گیگابایت و از یک هارد (HDD) با ظرفیت 1 ترابایت برای ذخیره سازی فله است. همچنین این دستگاه از پاور PSU برنز 350 وات 80Plus بهره می برد.

دستگاه iGame Sigma I300 دارای یک شاسی زیبا است که به رنگ مشکی است و دارای یک اثر بسیار کوچک در 66٪ صفحه A4 است. این شاسی هنوز می تواند یک کارت گرافیک را به طول 30 سانتی متر در خود جای دهد. این شاسی با خنک کننده بهینه در ذهن ساخته شده است و در 3 مکان دارای ورودی های هوا است. دریچه های ورودی با طراحی شاسی خلاقانه ترکیب می شوند تا ظاهری بی نظیر و منحصر به فرد را به وجود آورند که فریاد پرخاشگری کلیشه نمی کند اما هنوز یک قطعه زیبا است.

نورپردازی در قسمت جلویی، جانبی و عقب نصب شده است تا شخصیت بازی را به آن اضافه کند و هنگام استفاده از آن احساس پر جنب و جوش تری به آن بخش دهد. COLORFUL کابلهای I/O را در پایین برای مدیریت آسان تر کابل قرار داده است و از کج شدن کابلهای سنتی که در عقب قرار دارند جلوگیری می کند. WIFI داخلی نیز نیاز به کابل کشی را کاهش می دهد و این امر را برای دسکتاپ های کوچک عالی می کند.
iGame Sigma I300 با طراحی بدنه ای زیبا و پایی کوچک، عملکرد قابل توجهی را نیز به نمایش می گذارد. همچنین قیمت iGame Sigma I300 در تنظیمات متعدد با MSRP با 999 دلار شروع می شود.

 






منبع خبر : techpowerup
  • 04 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 762
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025