BIOSTAR مادربرد جدید Mini-ITX X470NH را معرفی کرد

شرکت BIOSTAR، تولید کننده پیشرو مادربردها، کارتهای گرافیکی و دستگاههای ذخیره سازی، مفتخر است مادربرد بایوستار X470NH، یک فاکتور جدید شکل mini-ITX با سوکت AMD AM4 معرفی کند.

مادربرد بایوستار X470NH به عنوان پایه جمع و جور HTPC، ایده آل برای کارکنان خانه و دفتر که به دنبال یک دستگاه قدرتمند و در عین حال گسسته برای انجام کارهای روزانه خود یا ایجاد یک NAS مطمئن هستند، طراحی شده است. X470NH با مجموعه ای از ویژگی های تمرکز ایجاد می شود یک فرد توانمند و با قیمت مناسب نیازهای خود را برآورده می کند. X470NH مجموعه ای از ویژگی های تمرکز سازی یک فرد توانمند و مقرون به صرفه، پاسخگوی نیازهای آنها است.
X470NH PC قابلیت های اورکلاک را برای بهبود بازی، بدون فراموش کردن گیمرها ارائه می دهد و به کاربران این فرصت را می دهند تا در رقابت جلو بزنند.


 


مادربرد بایوستار X470NH مجهز به چیپست AMD X470 و سوکت پردازنده AMD AM4، پشتیبانی از آخرین پردازنده های 3 Gen Ryzen 7 نانومتر از AMD را به ارمغان می آورد. برای یک Mini-ITX کم حجم، X470NH با مجموعه ای از ویژگی های آماده برای رقابت با بُردهای بزرگتر، از جمله پشتیبانی پورت USB 3.1 Gen1 (5 گیگابایت در ثانیه) که سرعت انتقال سریع و پشتیبانی از طیف گسترده ای از لوازم جانبی را فراهم می کند، و همچنین PCI-e M.2 نصب شده در پشت مادربرد با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه برای افزایش پاسخگویی سیستم و یک درگاه HDMI و VGA، ارائه طیف گسترده ای از سازگاری مانیتور برای بهترین تجربه مشاهده آنلاین مطالب، بسته بندی شده است.
 

علاوه بر این، گیمرها می توانند از محیط شبکه ای با تاخیر کمتر با پردازنده Realtek GbE LAN، تنظیمات مربوط به بازی خود را با پشتیبانی از حافظه PCIe 3.0 x16 آماده میزبانی کارت گرافیک و حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 بیش از حد در 4000 مگاهرتز انجام دهند.
 
در جدول زیر می توانید مشخصات فنی این محصول را مشاهده کنید:

 
 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 06 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 687
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025