ریزر میکروفون Seiren Emote را معرفی می کند

 Razer، نام تجاری پیشرو در شیوه زندگی جهانی برای گیمرها، امروز Seiren Emote را معرفی کرد، اولین میکروفون استریم حرفه ای USB جهان که دارای صفحه نمایش شکلک است. ریزر Seiren Emote شکلک های نمایش داده شده در میکروفون را با رویدادهای جریان همزمان می کند و به استریمرها اجازه می دهد تا با روشی کاملا جدید با مخاطبان خود درگیر شوند.

در قلب Seiren Emote اولین نمایشگر 8 بیتی LED Emoticon در جهان است که توسط ریزر Emote Engine ساخته شده است. Emote Engine پاسخ های شکلک را به تعامل مخاطبان در جریان های مختلف مانند هشدارها، پیام های چت، کمک های مالی و موارد دیگر همزمان می کند. استریمرها آزاد هستند تا از طریق صدها ایستگاه از پیش تنظیم شده یا شکلک های قابل تنظیم که می توانند خودشان را اضافه یا طراحی کنند، خود را ابراز کنند و به شیوه منحصر به فرد خود سرگرم شوند.


 

 
آلوین چونگ، معاون ارشد بخش لوازم جانبی Razer می گوید: "استریم های پیشرو به دنبال راه های بیشتری برای ارتباط با طرفداران خود و رشد به ارتفاعات جدید هستند تا بتوانند مانند بت هایشان شوند. با میکروفون ریزر Seiren Emote، ما یک خیابان خلاق جدید را در اختیار آنها قرار می دهیم، و یک لایه اضافی از تعامل بین استریمرها و طرفداران را قادر می سازد که واقعا سرگرم کننده و جذاب است."
با برنامه Streamer Companion سفارشی سازی و شخصی سازی کنید

با برنامه Streamer Companion سفارشی سازی و شخصی سازی کنید
در هنگام راه اندازی، کاربران Seiren Emote می توانند بیش از 100 شکلک از پیش تعیین شده استاتیک یا متحرک را انتخاب کنند یا تصاویر استاتیک یا متحرک 8 بیتی خود را از طریق یک ویرایشگر در برنامه Razer Streamer Companion بارگذاری کنند.

میکروفون حرفه ای، برای پخش حرفه ای
پخش کننده های حرفه ای برای سرگرمی به یک میکروفون شفاف نیاز دارند. Seiren Emote از یک نوع الگو استفاده می کند که ظرافت های ظریف موجود در صدا را، ضمن حذف هرگونه نویز پس زمینه که ممکن است جریان آنها را مختل کند ضبط می کند. همچنین برای محافظت در برابر سر و صدای ناخواسته، میکروفون ریزر Seiren Emote دارای یک شوک داخلی است.

Seiren Emote همچنین دارای یک تکه قابل تعویض است که طول میکروفون را گسترش می دهد و باعث می شود که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در بهترین موقعیت ممکن برای نمایش صفحه نمایش شکلک بی نظیر خود قرار بگیرد.
 
برای اطلاعات بیشتر ، لطفا اینجا را ببینید.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 08 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 752
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025