شرکت Venom هدست استریو Sabre را معرفی کرد

Venom از معرفی هدست بازی استریو Saber، هدست جدید بازی پریمیوم برای استفاده با انواع مختلفی از قالب ها از جمله PlayStation 4 ،Xbox One ،Nintendo Switch ،Nintendo Switch Lite و PC خبر داد که قرار شد در تاریخ 1 نوامبر 2019 به بازار عرضه شود.
هدست Saber دارای یک میکروفون انعطاف پذیر قابل جمع شدن است و در هنگام پخش آنلاین چت دقیقی ارائه می دهد، اما هنگام استفاده از صابر به عنوان یک هدست با کیفیت صوتی بالا شیوه زندگی کاملا ناپدید می شود. از ویژگی های هدست Saber، کنترل های درون خطی است که امکان تنظیم صدا را می دهد و همچنین در صورت لزوم قطع میکروفون را می دهد. کابل 1.5 متری این محصول برای دوام بیشتر کاملا بافته شده است و از طریق جک 3.5 میلی متری برای اتصال بدون سر و صدا و حداکثر سازگاری با طیف گسترده ای از سکوها به یکدیگر وصل می شود. گیمرهای PC به خوبی از آنها مراقبت می کنند، زیرا Saber دارای یک تقسیم کننده صوتی برای هر اتصال به دسکتاپ و لپ تاپ است.

 

 

 
 

Kelly Rist مدیر بازاریابی شرکت Venom گفت: "صدا همچنان به عنوان پیشرو در لوازم جانبی بازی شناخته می شود، و ونوم از موفقیت ما به افتخار هدست های بازی Nighthawk در خرده فروشی بسیار افتخار می کنند." وی گفت: "ما از اینكه وسایل صوتی خود را با هدست Saber گسترش داده ایم، مشتاق هستیم. این كیفیت عالی كه استاندارد جدیدی را در كیفیت و ویژگی ها در یك قیمت بسیار مقرون به صرفه قرار می دهد. ما مشتاقانه منتظر هستیم كه هدست را به گیمرهای همه سیستم عامل ها برسانیم و در حال رشد باشیم. سهم بازار ما در این طبقه مهم است. "

هدست Venom Saber با ارائه کیفیت و ویژگی های بی نظیر، از فلز با کیفیت، پیشانی خود تنظیم کننده متناسب با اندازه کاربران، درایورهای قدرتمند 50 میلی متری با فوم بسیار راحت برای پایداری بیشتر و کیفیت صوتی، اکنون با قیمت 29.99 پوند در دسترس است.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 13 آبان 1398
  • َAghasi - Admin
  • 972
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025