MSI کارت های گرافیکی سری GeForce GTX 1650 D6 را معرفی کرد

به عنوان محبوب ترین فروشنده کارت گرافیک GAMING در جهان، MSI مفتخر است که خط کارت گرافیک خود را بر اساس پردازنده GeForce GTX 1650 GPU اعلام کند. تغییر بزرگ این است که به جای GDDR5، این مدل های جدید مجهز به ماژول های حافظه سریع تر GDDR6 هستند و عملکرد بهتری نسبت به مدل های اصلی ارائه می دهند. این مدلهای جدید با نام "D6" که دریافت کرده اند، نشان دهنده استفاده از حافظه سریعتر میباشند. GeForce GTX 1650 با دقت مورد استفاده قرار گرفته است تا عملکرد، قدرت و هزینه را متعادل کند، و شامل تمام نوآوری های جدید Turing Shader است که باعث بهبود عملکرد و کارایی می شود.
 

کارت گرافیک ام اس آی سری GeForce GTX 1650 D6 همچنین مجهز به راه حل های حرارتی عالی، به منظور ارائه سرعت هسته و حافظه بالاتر برای افزایش کارایی در بازی ها طراحی شده است. این سری بازی های برتر و عملکرد حرارتی را در اختیار شما قرار می دهد که گیمرها از MSI انتظار داشتند. با طراحی های دقیق و تیز، GAMING و VENTUS XS با خنک کننده قوی فن دوگانه و عملکرد فوق العاده، تعادل خوبی را ارائه می دهند. سری AERO ITX و Low Profile (LP) گزینه های خوبی برای علاقه مندان به بازی هستند که می خواهند قدرت تورینگ را در ساخت یک فاکتور کوچک تشکیل دهند. با استفاده از این خط گسترده، هر نوع تقاضا انتخاب زیادی دارد.

 

مدل های GeForce GTX 1650 D6 AERO ITX از نظر اندازه کوچک هستند، اما به همان اندازه عملکردشان بزرگتر از مدل های بزرگترشان است. مدل AERO ITX از یک فن منفرد با کارآیی بالا بر روی هیت سینک جمع و جور استفاده می کند که دارای لوله های حرارتی کارآمد و اتلاف بهینه است. تمام این موارد توسط یک پوشش سیاه و سفید به نظر می رسد که دارای جزئیات کمی از کربن است. حتی در یک شکل کوچک، سایلنت بودن تا حد امکان مهم است.

 

برای افرادی که به دنبال فشرده ترین نسخه مدل های MSI GeForce GTX 1650 D6 هستند، سری Low Profile (LP) وجود دارد.
دارای یک طراحی حرارتی فن دوگانه برای یک محیط پایدار با اتلاف بهتر. اندازه کوچکتر آن برای مینی سیستم ها و شاسی های مخصوص با مشخصات پایین مناسب است. در جعبه شامل دو اندازه براکت برای انتخاب کاربران است.

 

MSI Afterburner شناخته شده ترین و پر کاربردترین نرم افزار کارت گرافیک اورکلاکینگ در جهان است. این کنترل کامل کارت گرافیک شما را به شما می دهد و به شما این امکان را می دهد تا معیارهای کلیدی سیستم خود را در زمان واقعی کنترل کنید. Afterburner به لطف FPS بالاتر، یک عملکرد رایگان را برای تجربه صاف در بازی فراهم می کند.



در جول زیر میتوانید مشخصات کامل فنی این کارت های گرافیک MSI را با هم مقایسه کنید.

 


 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 17 فروردین 1399
  • َAghasi - Admin
  • 783
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025