پیشنهاد ویژه تک رایان؛ پردازنده های AMD RYZEN

پردازنده های AMD رایزن سری 3، 5، 7 و 9 از سوکت های AM4 استفاده می کنند و اکثر مادربردهای AM4 شامل پشتیبانی از هر سه نسل هستند، اما ارزش این را دارد که قبل از خرید آن ها بررسی کنید پردازنده مورد نظر و مادربردتان با یکدیگر سازگاری دارند یا خیر.

کمپانی AMD سال ها برای بهینه سازی پردازنده جدید تلاش کرده است، و موفق به دستیابی به سطوح جدیدی از راندمان شده است. این چیپست ها به طور خودکار دما و ولتاژ مصرفی را در سراسر صفحه کنترل می کنند و عملکرد را نسبت به وضعیت لحظه ای خود بهینه می کنند. این امر باعث می شود قادر به استفاده حداکثر از پردازنده با همان تجهیزاتی باشید که در جعبه اش عرضه می شوند، و باید اقرار کنیم خنک کننده های AMD از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.


 


حالا این سوال شاید برای شما هم پیش بیاید که آیا پردازنده های AMD اکنون ارزش سرمایه گذاری دارند؟
جواب کاملا مثبت است. در حال حاضر پردازنده های رایزن تقریبا هیچ ایرادی ندارند و سرشار از قابلیت های مثبت هستند. فرقی نمی کند طرفدار AMD باشید یا اینتل، رایزن ارزش در نظر گرفتن دارد زیرا پردازنده هایش در حال رقابت شدید با محصولات اینتل هستند و در برخی موارد نیز عملکرد بهتری دارند.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.








 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 15 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 824

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025