پیشنهاد ویژه تک رایان؛ اس اس دی اینترنال تیم گروپ

آیا شما نیز از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای هستید؟ درایو‌های اس اس دی سرعت بالایی را جهت دسترسی به برنامه ها و اجرای آنها با قیمتی معقول و مناسب ارائه می کنند. با استفاده از SSD، بارگذاری و اجرای بازیها سریعتر شده و در نتیجه باعث میشود گیم پلی روانی را تجربه نمائید. حافظه اس اس دی بر خلاف هارددیسک معمولی بدلیل عدم وجود قطعات مکانیکی همچون هد و موتور چرخاندن پلیت‌ها، سبب شده تا این حافظه‌ها خرابی کمتر و طول عمر بالاتری داشته باشد، همچنین مصرف انرژی کمتر، صدای در حد صفر و تولید حرارت کمتر را برای این نوع از حافظه‌ها به ارمغان آورده است. با در نظر گرفتن آیتم های ذکر شده اهمیت استفاده از اس اس دی برای گیمرها و سایر کسانی که نیازمند قدرت پردازش بالا هستند را راحت‌تر درک می‌توان نمود زیرا با استفاده از این نوع حافظه، فشار کمتری بر منبع تغذیه سیستم وارد می‌گردد و البته از این حافظه ها حرارت نامطلوب اضافی به داخل کیس وارد نمی‌شود. اما بزرگترین تفاوت بین HDD و SSD را می توان در اختلاف سرعت آنها دانست. هارددیسک‌های معمولی سرعت انتقال اطلاعات بین 50 تا 150 مگابایت در ثانیه به استفاده کننده ارائه میکنند در صورتی که حافظه اس اس دی تا 560 مگابایت در ثانیه سرعت انتقال اطلاعات را فراهم می‌آورد.

 


لازم به ذکر است که در اس اس دی TEAMGROUP با توجه به‌ سرعت خواندن اطلاعات در کمترین زمان برای بوت شدن سیستم، پس فرصت خرید این محصول کاربردی را از دست نداده و سیستم خود را ارتقاء دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.










 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 22 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 757

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025