کمپانی OWC اس اس دی Mercury Extreme Pro 6G را معرفی کرد

OWC، یک شرکت فناوری صوتی یکی از ارائه دهنده های معتبر در جهان در زمینه های حافظه، درایوهای خارجی، SSD، مکینتاش و کیت های docking و کیت های ارتقاء عملکرد، در دسترس بودن جدید Mercury Extreme Pro 6G SSD را اعلام کرد. که دارای ظرفیت از 240GB تا 4TB می باشد. جدیدترین اس اس دی (SATA) 2.5 اینچی OWC یکی از متنوع ترین و قابل اطمینان ترین SSDها است که دارای اجزای پیشرفته و مهندسی است که مک ها و رایانه های شخصی قدیمی را به سطح عملکرد مدل فعلی می رساند.

 اس اس دی Mercury Extreme Pro 6G برای کاربرانی که نیاز به عملکرد پایدار دارند، مناسب برای صدا، فیلم، ویرایش عکاسی و تولید می باشد. آنها استانداردی برای استفاده در فیلمبرداری با دوربین های Black Magic ،AJA و موارد دیگر هستند، در شرایطی که عملکرد نوشتن پایدار بسیار مهم است و هنگامی که افت عملکرد می تواند منجر به از دست رفتن فریم و زمان تولید شود. برخی از درایوها پس از خاموش شدن حافظه نهان خود به 50-60 مگابایت در ثانیه کاهش می یابند، اما Mercury Extreme Pro حداکثر 10 برابر عملکرد سریعتر از آنچه که امروزه بسیاری از درایورها پس از خاموش شدن سرعت اوج خود با حداقل 2-3 درصد درایو تحویل می گیرند، است. نوشته شده است. هنگامی که عملکرد پایدار قابل مذاکره نباشد، Mercury Extreme Pro 6G SSD کاربران را تا انتها پوشش داده است.


 


میراث 10 ساله عملکرد و قابلیت اطمینان کلاس
هنگامی که اولین اس اس دی Mercury Extreme Pro 6G تقریبا یک دهه پیش به بازار عرضه شد، سریعترین، مطمئن ترین و طولانی ترین استقامت 2.5 اینچی SATA درایو ساخته شده موجود در بازار است. تکامل SATA SSD برتر 2.5 اینچی OWC با حداکثر 5 برابر عملکرد سریعتر نسبت به کل ظرفیت آن در مقایسه با سایر درایوها ادامه دارد. برای مکینتاش یا رایانه های شخصی با درایو اس اس دی 6G SATA ،Mercury Extreme Pro 6G سریعترین 2.5 اینچی موجود است که امروزه از مهندسی سنگی برخوردار است تا کاربران را در تمام طول زندگی خود با سرعت کامل در پیشبرد خود قرار دهد تا هزینه کمتری در مالکیت خود داشته باشد.

مکینتاش و رایانه های شخصی محبوب را به نویسندگان مدرن امروزی احیا کنید
با سرمایه گذاری کاربران در اپلیکیشن ها به علاوه زمان اختصاص داده شده برای ساخت مکینتاش یا رایانه شخصی محبوب همانطور که دوست دارند، این حس برای کاربران منطقی است که قبل از بازنشستگی از عمر و طول عمر دستگاه خود حداکثر استفاده کنند. با احیای هر مک و رایانه شخصی با اس اس دی Mercury Extreme Pro 6G، می توان آن را به سطوح عملکردی مشابه تبدیل کرد. Mercury Extreme Pro 6G SSD با استفاده از بالاترین کیفیت حافظه فلش امروز و طراحی کنترلر، ساخته شده است و در سراسر ظرفیت ذخیره سازی آن، سرعت خواندن و نوشتن تست شده در دنیای واقعی بیش از 500 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. از بوت های سریع تر و زمان راه اندازی برنامه تا پاسخگویی سیستم تا حد زیادی بهبود یافته، کاربران با استفاده از رایانه "جدید" خود با کسری از هزینه خرید آخرین مدل را دوست دارند.

نکات برجسته
  • ایده آل برای محاسبات، بازی، RAID با کارایی بالا و برنامه های ویرایش صوتی / تصویری / عکس و ضبط از جمله دوربین
  • سریع شروع می شود، سریع می ماند: سرعت خواندن / نوشتن مداوم بیش از 500 مگابیت در ثانیه را در کل ظرفیت درایو حفظ می کند، بسیاری از درایوهای دیگر بعد از تنها 2-3 درصد استفاده کند می شوند.
  • موجب صرفه جویی در هزینه: از درایو استفاده کنید تا در مقابل جایگزین کردن درایو کند.
  • فضای بزرگ: حداکثر 4 سل برای بزرگترین پروژه ها
  • A/V Ready: با دستگاه های Blackmagic ،SoundDevice ،Atomos استفاده کنید.
  • Universal Fit: شامل فاصله متوسط کامل برای استفاده 100٪ ایمن و سازگار در برنامه هایی با ارتفاع 9.5 میلی متر درایو است.
  • 5 سال ضمانت محدود با پشتیبانی زنده برنده جوایز
  • مک ها و رایانه های شخصی فوق العاده: برای هر دو نوت بوک و دسکتاپ ایده آل است.
 
قیمت گذاری و در دسترس بودن
اس اس دی 2.5 اینچی OWC Mercury Extreme Pro 6G 4TB اکنون در MacSales.com با قیمت 899.75 دلار در دسترس است. خط Mercury Extreme Pro 6G 240GB با قیمت 79.75 دلار شروع می شود.




















 
منبع خبر : techpowerup
  • 21 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 706

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025