BIOSTAR مادربرد جدید B450MX را معرفی می کند

BIOSTAR، مارک مادربردها، کارت های گرافیک و دستگاه های ذخیره سازی پیشرو، مادربرد B450MX را معرفی کرد. مادربرد جدید B450MX از کمپانی بایوستار برای اجرای پردازنده های AMD Ryzen با معماری تک تراشه B450 AMD طراحی شده است، که می تواند مانند یک قهرمان از پس بازی ها و محتوای گاه به گاه برآید.

مادربرد B450MX با قابلیت نگه داشتن حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 در 4 DIMM با قابلیت اورکلاک تا 4000 مگاهرتز، دارای ویژگی ها و قابلیت هایی برای جلب مشتریانی است که به دنبال مادربردی با سطح مقرون به صرفه قابل اعتماد هستند. هنوز برچسب بهترین فناوری بازار را حفظ کرده است.

مادربرد B450MX با فناوری Digital PWM بایوستار ساخته شده است که می تواند قدرت پایداری را در سراسر برد ارائه دهد و عملکرد طولانی مدت و قابلیت اطمینان را امکان پذیر می کند. ویژگی هایی مانند PCIe 3.0 به طور کامل از فناوری PWM دیجیتال بهره می برند در حالی که نرخ بیت 8GT/s را با یکپارچگی پیشرفته سیگنال و داده ارائه می دهند.

 

32 گیگابایت بر ثانیه PCIe M.2 نیز در مادربرد جدید B450MX وجود دارد که سرعت انتقال اطلاعات را 5 برابر سریعتر از SATA III 6Gbps در زمان تأخیر کمتر به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر این، مادربرد جدید B450MX دارای USB 3.2 Gen 1 است که در مقایسه با فناوری قدیمی با سرعت انتقال داده به 5 گیگابیت بر ثانیه و همچنین فناوری ذخیره سازی مانند SATA III 6Gbps که 2 برابر سریعتر از SATA 3G قدیمی است، عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد.

وقتی نوبت به ورودی و خروجی پشت برد می رسد، B450MX جدید تمام ملزومات را برای تبدیل شدن به یک مادربرد عالی برای یک سیستم سرگرمی خانگی با چندین گزینه اتصال مانند 1x PS/2 صفحه کلید/پورت ماوس برای کاربرانی که می خواهند صفحه کلید یا ماوس قدیمی خود را متصل کنند، پوشش داده است. چندین خروجی صفحه نمایش از جمله پورت 1x DVI-D، پورت 1x VGA و پورت HDMI که محتوای روشن و بسیار دقیقی برای کاربران فراهم می کند تا از تصاویر و فیلم های واقعی لذت ببرند در حالی که از بازی و مصرف محتوای گاه به گاه لذت می برند.

علاوه بر این، مادربرد B450MX به یک درگاه LAN GbE مجهز شده است که از چیپ ست RTL8111H Realtek و همچنین درگاه های 4x USB 3.2 (Gen1) ،2x پورت USB 2.0 و اتصالات صوتی 3x کنترل می شود که توسط فناوری ALC887 کنترل می شوند و قادر به مدیریت 7.1 کانال های صوتی با کیفیت بالا هستند.

در پایان، مادربرد جدید B450MX از BIOSTAR مطمئنا یک گزینه عالی و قابل اعتماد برای کاربرانی است که می خواهند دکمه بازی بعدی خود را بدون ضربه به بودجه خود بسازند، در حالی که هنوز از بهترین فناوری برای آن قیمت در بازار استفاده می کنند.


سایر مشخصات این مادربرد را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:
 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 10 آبان 1399
  • َAghasi - Admin
  • 633
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025