ADATA اس اس دی اکسترنال SE770G را با RGB معرفی می کند

کمپانی ADATA، تولید کننده پیشرو در ماژول های DRAM با عملکرد بالا و محصولات NAND Flash، از معرفی درایو حالت جامد خارجی (SSD) SE770G RGB خبر می دهد. عملکرد SE770G دارای اتصال USB3.2 Gen 2 و Type-C، سرعت خواندن/نوشتن تا 1000/800 مگابایت بر ثانیه و صفحه گسترده ای از نور RGB است.

SE770G معمولا SSD خارجی نیست. با یک صفحه گسترده RGB، با جلوه ای با شکوه به شکل مکعب، فضای کار را در خانه و در حال حرکت روشن می کند. در گذشته، SSD بدون نورپردازی بودند در حالی که سایر وسایل جانبی و دستگاه های تزئین شده با RGB، توجه رایانه را به خود جلب می کردند. با SE700G اکنون زمان درخشش SSD های خارجی است.

 

اتصال USB 3.2 Gen 2 در اس اس دی SE770G، سرعت خواندن/نوشتن را تا 1000/800 مگابایت در ثانیه ارائه می دهد، که این سرعت 12.5 برابر سریعتر از درایوهای سخت خارجی است. این بدان معنی است که می تواند یک فایل ویدیویی 10 گیگابایتی 4K را فقط در 20 ثانیه انتقال دهد. SE770G همچنین دارای اتصال USB Type-C است که به معنای اتصال بدون دردسر به دلیل طراحی اتصال متقارن است که هر بار، بدون توجه به جهت، درست بارگذاری می شود. فراتر از بهره وری عمومی، گیمرها همچنین از SE770G قدردانی می کنند. در بالای نورپردازی RGB سبک خود، می توان آن را با کنسول های بازی برای فضای ذخیره سازی بیشتر و زمان بارگیری سریعتر بازی افزایش داد. SE770G همه سیستم عامل های اصلی تحت پوشش Android [3] ،macOS و Windows، را پشتیبانی می کند. کاربران می توانند هر لحظه از فیلم ها، عکس ها، موسیقی و هر چیز دیگری لذت ببرند و به راحتی آنها را در چندین دستگاه به اشتراک بگذارند. برای آرامش خاطر، ADATA SE770G با 3 سال گارانتی پشتیبانی می شود.









 
منبع خبر : techpowerup
  • 14 آبان 1399
  • َAghasi - Admin
  • 788

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025