CORSAIR هدست بازی بلوتوث HS70 را معرفی می کند

CORSAIR، پیشرو جهانی در لوازم جانبی گیمینگ با عملکرد بالا، امروز هدست سیمی HS70 را با بلوتوث، جدیدترین مورد هدست های بازی سری HS را معرفی کرد. HS70 BLUETOOTH با درایورهای صوتی نئودیمیم 50 میلی متری با کیفیت بالا و گوشی های مموری فوم ساخته شده است و شما را به راحتی فرماندهی می کند.

 

HS70 BLUETOOTH ترکیبی از صدای بازی با سیم از یک کنسول یا رایانه شخصی با صدای بی سیم بلوتوث بر روی دستگاه تلفن همراه شما است که امکان اتصال بی وقفه با برنامه های گفتگوی صوتی، موسیقی یا تماس های تلفنی را بدون قطع شدن روند بازی فراهم می کند. اتصال بلوتوث یک تجربه صوتی جامع را با برنامه هایی مانند برنامه تلفن همراه سوئیچ، یکپارچه در کنار صدای بازی سیمی از کنسول سوییچ، امکان پذیر می کند. میکروفون یک جهته لغو کننده نویز قابل جدا شدن، نویز محیط را برای شفافیت صوتی فوق العاده کاهش می دهد و باتری قابل شارژ با یک بار شارژ تا 30 ساعت دوام می آورد، بنابراین می توانید یک روز کامل را بازی کنید.
 

هدست HS70 BLUETOOTH به لطف درایورهای نئودیمیم 50 میلی متری که بصورت سفارشی تنظیم شده اند، کیفیت عالی را ارائه می دهد که هر صدایی را که باید در لحظات حیاتی بشنوید، می گیرد، در حالی که سازگاری با صدای فضایی Windows Sonic شما را درگیر خود می کند. ساخت آلومینیوم سبک و بادوام، همراه با درایو های گوش قابل تنظیم مجهز به کفه مخمل خواب دار، راحتی بی نظیری را برای ساعت ها بازی و سالها استفاده فراهم می کند. هنگامی که از طریق USB به رایانه متصل می شوید، نرم افزار CORSAIR iCUE به شما امکان می دهد تنظیمات اکولایزر صوتی، میزان میکروفن و موارد دیگر را تنظیم کنید، در حالی که کنترل صدای ولوم و بی صدا تنظیمات راحت را هنگام پرواز ارائه می دهد.

با اتصال همزمان سیمی برای صدای بازی و بلوتوث برای تلفن همراه، هدست بازی سیمی کورسیر HS70 BLUETOOTH با بلوتوث چت و گوش دادن به هنگام جلسات بازی های کنسول یا رایانه را آسان و ضروری می کند.

 

در دسترس بودن و گارانتی

هدست بازی سیمی کورسیر HS70 BLUETOOTH با بلوتوث بلافاصله از فروشگاه اینترنتی CORSAIR و شبکه خرده فروشان و توزیع کنندگان مجاز CORSAIR در سراسر جهان در دسترس است. HS70 BLUETOOTH با دو سال ضمانت، در کنار شبکه خدمات پشتیبانی مشتری CORSAIR در سراسر جهان پشتیبانی می شود.

 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 15 آبان 1399
  • َAghasi - Admin
  • 947

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025