معرفی دو مدل کیس حرفه ای و گیمینگ کولرمستر

در این مقاله ما قصد داریم شما را با دو مدل از کیس های حرفه ای و گیمینگ کمپانی کولرمستر آشنا کنیم، این کیس ها دارای امکانات و قابلیت های متنوعی هستند که به شما این امکان را می دهند تا به راحتی کامپیوتر خود را ارتقاء دهید و قطعات سیستم خود را بدون مشکلی اسمبل کنید.

کمپانی های بسیاری در عرضه قطعات گیمینگ فعالیت دارند ولی از بین این برندها، کولرمستر برندی قدیمی، دوست داشتنی و حرفه ای با محصولاتی متنوع برای گیمرها می باشد. شرکت کولرمستر در سال 1992 در تایوان آغاز به فعالیت کرد و از آغاز تاکنون الگو سازی و ابداعات جالب و قابل توجهی در دنیای گیم و تکنولوژی داشته است. در حال حاضر نیز از پیشروان عرضه قطعات و تجهیزات کامپیوتری در بازار می باشد. از بخش های تخصصی و پیشرو این کمپانی، طراحی و تولید کیس های حرفه ای و گیمینگ هست که از محبوب ترین و حرفه ای ترین کیس های موجود در بازار هستند. ما در این مقاله به بررسی دو نمونه از کیس های برتر حرفه ای و گیمینگ این شرکت می پردازیم.
 
Cooler Master COSMOS C700M
کیس کامپیوتر کولرمستر COSMOS C700M یکی از گرانترین کیس های موجود در بازار است، ولی ما به شما توصیه میکنیم که این کیس ارزش هزینه کردن را دارد. در کنار طراحی مناسب سامانه جریان هوا و دسترسی راحت به سخت افزارها، بدنه ای مقاوم و محکم و در عین حال نسبتا سبک دارد. کیس کامپیوتر COSMOS C700M یک طراحی بسیار زیبا و خیره کننده با یک صفحه جانبی شیشه ای با نور کم دارد تا هنگام بازی شما را اذیت نکند و دو لبه خمیده و طراحی فریم منحصر به فرد که امکان پشتیبانی از پیشرفته ترین قطعات اصلی کامپیوتر موجود در بازار را دارد. فضای داخل این کیس این امکان را به شما می دهد تا قطعات کامپیوتر خود را با هر ابعادی در آن جای دهید.
بدنه کیس کولر مستر COSMOS C700M از فولاد و آلومینیوم بسیار مقاوم ساخته شده، و دارای براکت قابل تنظیم GPU (در بعضی سری های تولید) و نوارهای RGB بسیار زیبا است. پنل شیشه ای این مدل همراه با لبه های خمیده است که به شما امکان نمایش کامل فضای داخل کیس را می دهد.

 

 
 
مشخصات فنی کیس کامپیوتر کولرمستر  MCC-C700M-MG5N-S00
ابعاد: 65 x 30.5 x 65 سانتیمتر
جنس پنجره: شیشه مقاوم با درجه سختی بالا
جنس بدنه: فلز
سازگاری با مادربرد:  Mini ITX, Micro ATX, ATX, E-ATX
 
امکان نصب کارت گرافیک با طول 32/49 سانتیمتر
امکان نصب عمودی کارت گرافیک
محل نصب پاور: پایین کیس
پورت ها: USB 3.1 Type-C×1 | USB3.0×4
تعداد جایگاه‌ فن: 7 عدد فن 120/140 میلیمتری
سینی درایو 3.5 اینچی: 4 عدد 
سینی درایو 5.25 اینچی: 1 عدد
 
امکانات ویژه پنل جلویی کیس
دارای کلید کنترل نوپردازی
جنس صفحه جانبی شیشه خمیده، فولاد
قابلیت نصب درایو نوری 
دارای یک عدد پورت  USB3.1 Type-C
 

Cooler Master MasterBox MB511 ARGB
کولرمستر برای کیس  MasterBox MB511 ARGBاز فن‌هایی با تکنولوژی Fine Mesh استفاده کرده است. در این مدل 3 فن  ARGBبه کار گرفته شده که باعث بهبود عملکرد انتقال گرما می شود. سیستم نورپردازی ARGB در حالی ظاهری زیبا به این کیس داده، که شما در عین حال میتوانید با استفاده از قطعات گیمینگ متنوع، سیستم یکپارچه شخصی خود را داشته باشید. کیس  MasterBox MB511با ابعاد 22 × 47 × 49 سانتیمتر تولید شده است. همچنین پنل جلویی این مدل کیس، مشبک طراحی شده تا فضای داخلی سیستم تهویه مطلوب و مناسبی داشته باشد. پنجره شیشه ای این کیس از شیشه مقاوم با ضخامت 4 میلیمتر و درجه سختی بالا ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد تا فضای داخل کیس را ببینید و دسترسی راحتی به قطعات داخلی داشته باشید. سازگاری کیس MasterBox MB511 با انواع مادربردها باعث می شود تا شما آزادانه مادربرد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

مشخصات فنی کیس کامپیوتر کولرمستر MasterBox MB511 ARGB

ابعاد: 22 × 47 × 49 سانتیمتر

جنس بدنه: پلاستیک شفاف
جنس پنجره: شیشه مقاوم با درجه سختی بالا
نصب 3 عدد فن خنک کننده 12 سانتیمتری
سازگاری با مادربرد: Mini ITX - Micro ATX - ATX - SSI CEB- E-ATX


امکان نصب کارت گرافیک با طول 41 سانتیمتر
محل نصب پاور: پایین کیس
تعداد پورت :USB 3.0 2 عدد
پورت USB 2.0 ندارد
سینی درایو 3.5 اینچی: 2 عدد
سینی درایو 2.5 اینچی: 5 عدد (حداکثر 6 عدد)


امکانات ویژه پنل جلویی
دارای کلید کنترل نوپردازی  ARGB
دارای تقسیم کننده 2 تا 3 ARGB
جنس کیس استیل، پلاستیک، پلاستیک شفاف (شیشه)

در آخر، لازم به توضیح است که کیس مدل MB500 TUF که در بازار ایران بیشتر وجود داشته و مورد استقبال قرار گرفته است نیز، با چند تفاوت پس از مدل MB511 دارای کیفیت و کارایی بسیار مناسبی است.

برای مشاهده قیمت روز و خرید کیس های حرفه ای و گیمینگ کولرمستر به صفحه کیس ها در وبسایت تک  رایانمراجعه نمائید.



 
منبع خبر : گروه فنی تک رایان
  • 11 دی 1399
  • َAghasi - Admin
  • 1918
مطالب مرتبط :
Cooler Master ارزان قیمت‌ترین کیس از سری MasterBox را برای علاقه‌مندان معرفی کرد Cooler Master جدیدترین کیس خود از سری MasterCase را معرفی کرد CORSAIR کیس هوشمند Smart iCUE 465X RGB را رونمایی کرد Jonsbo از کیس کوچک V8 مکعبی Mini-ITX رونمایی کرد MSI کیس آماده مخصوص گیمینگ Infinite X را معرفی کرد NZXT کیس زیبای H700i Ninja Edition را معرفی کرد SilverStone از مینی کیس Milo 10 رونمایی کرد Thermaltake کیس استثنائی Core P5 TG Ti Edition را معرفی کرد ZOTAC کیس گیمینگ MEK1 را با طراحی ابتکاری معرفی کرد در رویداد CES 2018 کمپانی Corsair از کیس شیشه‌ای SPEC-OMEGA رونمایی کرد شرکت InWin از کیس جدید خود با عنوان 925 با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد کمپانی Thermaltake از کیس‌ های Core P3 مجهز به پنل خمیده رونمایی کرد کولر مستر کیس جذاب MasterBox MB520 RGB را معرفی کرد کولرمستر از جدیدترین کیس خود از سری MasterBox رونمایی کرد! کیس PARS EVO، پیشنهاد ویژه گرین با حداقل هزینه کیس SilverStone Intros CS330 برای سکوهای ویرایش ویدیو و سرورهای خانگی کیس Thermaltake Versa J21 TG Edition با پنل شفاف ساخته‌شده از شیشه گرما دیده معرفی شد کیس زیبا و حرفه ای DeepCool MATREXX 55 اینبار با رنگ نقره ای معرفی شد کیس گرین Z3 کریستال با 3 بخش از شیشه‎ی حرارت دیده، آماده میزبانی از سیستم‎های شما کیس هوشمند و مدرن DeepCool QuadStellar به همراه برچسب قیمت Lian Li کیس جدید TU150 را معرفی کرد SilentiumPC کیس Astrum AT6V TG را معرفی می کند کمپانی شارکون کیس REV را معرفی کرد راهنمای خرید و نکات با اهمیت حین خرید یک قاب کیس کامپیوتر

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025