بهترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار سال 2021

 هاردهای اکسترنال یکی از پرطرفدارترین گجت هایی هستند که در سالهای اخیر مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است. استفاده از یک هارد اکسترنال می تواند مشکلات ذخیره سازی شما را تا مدتها حل کند. سرانجام فضای کافی برای تمام فیلم ها، فایلهای موسیقی، عکس ها، اسناد و اطلاعات دیگری که در طی مدت ها جمع آوری شده اند، دارید.
در این مقاله سعی کرده ایم تا برترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار سال 2021 را جمع آوری کنیم.

 
مارک های برتر هارد اکسترنال
کمپانی های متعددی موفق شده اند تا هاردهای اکسترنال باکیفیت، پیشرفته و سازگار با تکنولوژی روز را تولید کنند که می توان به برندهای مانند وسترن دیجیتال، سن دیسک، ای دیتا، سیگیت، سیلیکون پاور، ایسر، سامسونگ و ... اشاره کرد.

هارد اکسترنال SanDisk 1TB Extreme Pro Portable SSD
هارد اکسترنال Extreme Pro Portable SSD یکی از محصولات برتر شرکت سن دیسک است که قابل حمل است. این هارد اکسترنال SSD به شما سرعت انتقال 1050 مگابایت بر ثانیه (کمی بیشتر از یک گیگابایت در ثانیه) ارائه می دهد و شما می توانید از انتقال اطلاعات سنگین با سرعت بالا بهره مند شوید. Extreme Pro Portable SSD در ابعاد 11×58×112 میلیمتر و با وزن 79 گرم تولید شده است که می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. این هارد با سیستم عامل های Mac OS و Windows سازگاری دارد و از نظر فنی با درجه IP55 مقاوم است به این معنی که در برابر آب مقاوم است.
 

اطلاعات فنی هارد اکسترنال SanDisk 1TB Extreme Pro Portable SSD
ابعاد 11×58×112 میلیمتر
وزن 79 گرم
تکنولوژِی SSD
ظرفیت 1 ترابایت
سرعت 1050 مگابایت بر ثانیه
قابل حمل
کابل USB Type A, USB Type C
مقاوم در برابر آب
مقاوم در برابر ضربه، شوک، لرزش
ضد خش
سازگار با سیستم عامل Mac OS و Windows
میانگین قیمت در زمان تهیه این مقاله 7.500.000 تومان
 

هارد اکسترنال Western Digital My Book Desktop
هارد اکسترنال My Book Desktop توسط شرکت وسترن دیجیتال با ظرفیت های 4،3، 6، 8 و 10 ترابایتی تولید شده که از نوع 3.5 اینچی ( رومیزی ) است. این هارد برای کاربرانی که اطلاعات زیادی دارند و یا قصد پشتیبان گیری از اطلاعات خود را دارند، یکی از مناسب ترین هاردهای سال 2021 است. این هارد قابلیت رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES را دارد که به شما امنیت بالایی را می دهد. علیرغم این که این هارد قابل حمل نیست ولی یکی از برترین هاردهای رومیزی است برای سیستم دسکتاپ شما به شمار می رود. هارد My Book Desktop از طریق رابط USB 3.0 به سیستم شما متصل می شود و با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه، می توانید حجم بالایی از اطلاعات را در مدت زمان مناسب انتقال دهید. این هارد همچنین توسط برق شهری انرژی خود را تامین می کند.
 
 
اطلاعات فنی  Western Digital My Book Desktop
ابعاد 49×139×170 میلیمتر
وزن 1.3 کیلوگرم
تکنولوژی H.D.D
رومیزی 3.5 اینچی
سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه
رومیزی
رابط USB 3.0
عدم مقاومت در برابر آب، شوک، لرزش، ضربه
منبع تغذیه برق شهری
سازگاری با سیستم عامل ویندوز، مک
میانگین قیمت در زمان تهیه این مقاله 4.600.000 تومان
 
 
هارد اکسترنال Samsung T5 SSD
هارد اکسترنال Samsung T5 در سال 2018 با تکنولوژی SSD در ظرفیت های مختلف به بازار معرفی شده که با سرعت 540 مگابایت در ثانیه، برای کاربرانی که به طور دائم از هارد اکسترنال برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند، کارآمد و مفید است. این هارد از طریق رابط USB 3.1 متصل می شود. هارد اکسترنال Samsung T5 در ابعاد 10×57×74 میلیمتر و با وزن 51 گرم تولید شده است. یکی از ویژگی های این هارد سیستم رمزگذاری اختیاری سخت افزاری  و مقاومت در برابر شوک است.
 
 
اطلاعات فنی هارد اکسترنال Samsung T5 SSD
ابعاد 10×57×74 میلیمتر
وزن 51 گرم
تکنولوژی SSD
سرعت 540 مگابایت بر ثانیه
قابل حمل
رابط USB 3.1, USB 3.0, USB 2.0
مقاوم در برابر شوک
سازگار با سیستم عامل ویندوز، مک و اندروید
میانگین قیمت در زمان تهیه این مقاله 4.000.000 تومان
 
 
هارد اکسترنال Seagate Backup Plus 4TB
Backup Plus  یکی از محصولات 2.5 اینچی و قابل حمل برند سیگیت است. این هارد HDD با سرعت 5400 دور در دقیقه با سیستم عامل های ویندوز 7 به بالا و Mac OS نسخه 10.7 به بالا سازگار است. هاردSeagate Backup Plus  با ظرفیت 4 ترابایت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای پشتیبان گیری مطمئن اطلاعات باشد که در ابعاد 20×78×114 میلیمتر و با وزن 247 گرم به نسبت به هاردهای رومیزی امکان حمل راحت تری دارد و در رنگ های مشکی، قرمز، سفید و آبی به بازار عرضه شده است. هارد Seagate Backup Plus در برابر آب و ضربه مقاوم نیست و باید هنگام استفاده و جا به جایی مراقب باشید تا هارد صدمه نبینید و اطلاعات شما از بین نرود.
 

اطلاعات فنی Seagate Backup Plus 4TB

ابعاد 20×78×114 میلیمتر
وزن 247 گرم
تکنولوژِی HDD
ظرفیت 4 ترابایت
قابل حمل
رابط USB 3.0
سازگار با سیستم عامل Mac OS و Windows
رنگ مشکی، قرمز، سفید، آبی
میانگین قیمت در زمان تهیه این مقاله 2.750.000 تومان
 

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra Premium
هارد اکسترنال Western Digital My Passport UltraPremium با ظرفیت ها 1 تا 4 ترابایت و از طریق درگاه USB3.0 به دستگاه شما متصل می شود. این هارد برای کاربرانی که قصد دارند حجم بالایی از اطلاعات را ذخیره کنند بسیار مناسب است. هارد اکسترنال My Passport UltraPremium   در ابعاد 20×81×110 میلیمتر و با وزن 230 گرم به راحتی در کیف شما جای می گیرد و می توانید آن را جا به جا کنید، البته از آنجایی که این هارد در مقابل ضربه، آب و شوک مقاوم نیست، باید به هنگام استفاده و جا به جا کردن هارد، مراقب باشید تا صدمه نبیند. هارد اکسترنالWestern Digital My Passport Ultra Premium 4TB   با تکنولوژِی HDD و سرعت 5400 دور در دقیقه تولید شده است و با سیستم عامل های Mac OS X و Windows سازگار است.
 

اطلاعات فنی هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra Premium 4TB
ابعاد 20×81×110 میلیمتر
وزن 230 گرم
تکنولوژِی HDD
ظرفیت 1 تا 4 ترابایت
قابل حمل
رابط USB3.0
عدم مقاومت در برابر آب
عدم مقاومت در برابر شوک
عدم مقاومت در برابر ضربه
سازگار با سیستم عامل Mac OS و Windows
میانگین قیمت در زمان تهیه این مقاله 2.500.000 تومان
 
 
برای انتخاب و خرید بهترین هارد اکسترنال رومیزی و یا هارد اکسترنال پرتابل موجود در بازار، با قیمت های مناسب، پیشنهاد می کنیم به صفحه هارد اکسترنال در فروشگاه تک رایان مراجعه نمایید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.











  
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 11 اسفند 1399
  • َAghasi - Admin
  • 789

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025