راهنمای خرید بهترین هدفون 2023

اگر قصد خرید یک هدفون داخل گوشی و یا روی گوشی را داشته باشید، ما در این راهنما مجموعه ­ای از بهترین هدفون­ های برجسته را به شما معرفی می­کنیم.

اگر عاشق گوش دادن به موسیقی، پادکست و یا تماشای فیلم هستید، داشتن یک هدفون مناسب که هم از صداها لذت ببرید و هم به گوش شما آسیب نزند، ضروری است. اگر به طور منظم سفر می‌کنید یا تماس‌های ویدیویی زیادی دارید، اگر برای حفظ تمرکز در حین کار یا حفظ انگیزه در حین تمرین به موسیقی نیاز دارید، بهتر است یکی از بهترین هدفون­ها را تهیه کنید.
انواع مختلفی از هدفون‌ها وجود دارند، پیدا کردن یک هدفون که مناسب با نیازهای شما باشد، کار آسانی نیست. شما باید چندین فاکتور را هنگام خرید در نظر داشته باشید، از جمله بودجه، ویژگی­های مورد نیاز، اولویت­های ظاهری و تناسب. هدفون های سیمی کیفیت صدای خالص و بهتری را ارائه می­دهند، اما اگر می­خواهید بدون مزاحمت­های کابل به راحتی گوش دهید، هدفون­های بی سیم با کیفیت عالی نیز وجود دارند.
هدفون­ های متنوعی را در این مقاله گرد آورده ­ایم، آنها ویژگی­های مهمی را به اشتراک می­گذارند که به شما توصیه می­کنیم. ویژگی­هایی شامل طراحی راحت و سبک، عملکرد صوتی پیشرو، ویژگی­های اضافی مانند دستیار صوتی داخلی یا اتصال بی­سیم با شارژ بالا. چه به دنبال گوش دادن یک موسیقی باشید یا تماشای یک فیلم، این هدفون­ها برای شما مناسب هستند.
ما همچنین در این مقاله سعی کرده­ ایم بهترین هدفون­ های موجود در بازار را گردآوری کنیم. هدفون­هایی که برای گوش دادن طولانی مدت به یک موسیقی، فیلم یا پادکست مناسب هستند. مجموعه ­ای از هدفون ­های حرفه­ ای و گیمینگ را در فروشگاه آنلاین تک رایان می­توانید بیابید. برای مشاهده لیست قیمت و یا خرید هدفون وارد صفحه مربوطه شوید.
 

 

هدفون Sony WH-1000XM5
WH-1000XM5 می­تواند یکی از بهترین گزینه­ های این لیست باشد. به لطف درایورهای کامپوزیت فیبر کربن جدید 30 میلی­متری از باز تولید صدای بسیار دقیق با وضوح بالا لذت خواهید برد. سونی همچنین عملکرد حذف نویز را بهبود بخشیده است. با استفاده از کنترل صدا تطبیقی به طور خودکار می­تواند محیط شما را شناسایی کند و تنظیمات ANC را متناسب با آن تطبیق دهد. بنابراین می­تواند به راحتی صدای پس زمینه را خاموش کند. WH-1000XM5 به پدهای نرم و از جنس چرم مجهز است که باعث می­شود کمترین فشار را بروی گوش خود احساس کنید، بنابراین شما می­توانید برای ساعات طولانی از این هدفون استفاده کنید بدون اینکه احساس خستگی را تجربه کنید.
 

  

مشخصات فنی هدفون Sony WH-1000XM5

نوع هدفون: رو گوشی
نوع اتصال: بی سیم و باسیم
محدوده عملکرد: 10 متر
وزن: 250 گرم
 
 

هدفون Haylou T15

هدفون بی سیم Haylou T15 امکانات بسیار خوبی را با توجه به قیمتی که دارد، ارائه می­دهد. این هدفون با تمام گوشی­های اندرویدی و iOS سازگار است. از ویژگی­های این هدفون می­توان به اتصال سریع این هدفون به دستگاه به دلیل پشتیبانی از بلوتوث 5 نیز اشاره کرد. به دلیل مقاومت این هندزفری در برابر رطوبت و عرق می­توانید آن را هنگام فعالیت­های ورزشی نیز استفاده کنید. هدفون Haylou T15 دارای حالت مخصوص بازی نیز می­باشد و میزان تاخیر آن نیز به همین دلیل نسبت به هم رده­های خود کمتر است.
 

 

مشخصات فنی هدفون Haylou T15

نوع هدفون: داخل گوشی
نوع اتصال: بی سیم
محدوده عملکرد: 10 متر
عمر باتری: 100 ساعت
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مناسب برای: مکالمه، کاربری عمومی، ورزش
 


هدفون Sony WF-C500

هدفون بی­سیم Sony WF-C500 یک هدفون واقعی مقرون به صرفه است، با توجه به ویژگی­هایی که دارد. این هدفون دارای عمر باتری 10 ساعت در حال کار است. دارای دکمه برای کنترل صدا، اتصال یا قطع کردن تماس و فعال کردن دستیار صوتی است. گوشی­های هدفون WF-C500 با طراحی کوچکی که دارد، به راحتی داخل گوش قرار میگیرد. این هدفون هم با گوشی­های اندرویدی سازگاری دارد و هم با iOS بنابراین به راحتی می­توانید آن را برای هر نوع گوشی استفاده کنید. این هدفون با یک شارژ ده دقیقه­ای به شما امکان استفاده تا یکساعت را می­دهد.
 

مشخصات فنی هدفون Sony WF-C500

نوع هدفون: داخل گوشی
نوع اتصال: بی سیم
محدوده عملکرد: 10 متر
عمر باتری: 10 ساعت در حال استفاده و 20 ساعت با محفظه شارژ
سازگاری با ویندوز، گوشی های اندرویدی و iOS
مقاوم در برابر رطوبت
 
 

هدفون Kingstar KBE80

هدفون Kingstar KBE80 یک هدفون بی­سیم است که از طریق بلوتوث نسخه 5 به گوشی همراه یا سایر پخش کننده­ های صوتی شما می­تواند متصل شود. برد این هدفون تا محدوده 10 متر است و به راحتی می­توانید تا شعاع ده متری از گوشی خود به هدفون متصل باشید و مکالمه داشته باشید. عمر باتری این هدفون 8 ساعت است و برای شارژ کامل نیاز به 2 ساعت زمان دارد. این هدفون قیمت پایینی دارد و برای کاربران معمولی مناسب است.
 

مشخصات فنی هدفون Kingstar KBE80
نوع هدفون: دور گردنی
نوع اتصال: بی سیم
محدوده عملکرد: 8 متر
عمر باتری: 8 ساعت در حال استفاده
جنس بدنه: پلاستیک










 

منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 18 خرداد 1402
  • َAghasi - Admin
  • 326

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025