سامسونگ تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 8 را اعلام کرد

سامسونگ به طور رسمی دعوتنامه ای منتشر کرد که در آن، زمان معرفی گلکسی نوت 8 را یکم شهریور مطابق با 23 آکوست در شهر نیویورک اعلام کرده است. در این تصویر، یک گوشی با لبه های خمیده و با حاشیه کم در اطراف صفحه نمایش همانند گلکسی اس 8 دیده می شود.
 


در این تصویر حاشیه‌های بالا و پایین این گوشی یکسان می‌باشد و خبری که در روزهای گذشته مبنی بر بزرگتر بودن حاشیه بالای گلکسی نوت 8 نسبت به حاشیه پایین آن را، رد می‌کند.

گلکسی نوت 8 یک گوشی بسیار مهم برای سامسونگ می‌باشد، زیرا سال گذشته نوت 7 خاطرات بسیار بدی را برای این کمپانی کره‌ای و علاقه‌مندان به آن، بر جای گذاشت. بسیاری از علاقه‌مندان منتظر معرفی این گوشی و ویژگی‌های جدید و خاص آن نسبت به گلکسی اس 8 هستند. زیرا طراحی مشابه این گوشی‌ها، در صورتی که مشخصات جذابی در نوت 8 گنجانده نشده باشد، عدم استقبال کاربران را در پی خواهد داشت.

از طرفی قیمت نوت 8 قطعا بیشتر از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهد بود و به همین دلیل قطعا شاهد تغییرات زیادی در گلکسی نوت 8 در مقایسه با پرچمداران سری اس امسال سامسونگ خواهیم بود. دوربین دوگانه یکی از بزرگترین تفاوت‌ها میان آن‌ها خواهد بود.

بر اساس آخرین شایعات گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش 6.3 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، 4 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. همچنین پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ ضد آب می‌باشد و طراحی آن همانند سری اس، تغییرات زیادی در مقایسه با نسل‌های قبلی خود دارد.




 

منبع خبر : gsmarena
  • 31 تیر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1931
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025