رکوردشکنی «ایکس باکس وان ایکس» در زمینه میزان پیش فروش

با اینکه ایکس باکس وان ایکس را نمی‌توان به معنای واقعی کلمه، به عنوان نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت به شمار آورد، اما به نظر می‌رسد حداقل در زمینه میزان فروش، گیمرها به مانند یک کنسول نسل جدید واقعی با آن برخورد کرده‌اند. این کنسول به‌روز شده که از چند روز قبل پیش فروش خود را آغاز کرده، به سرعت در بسیاری از کشورها و در خرده فروشی‌های مختلف توانسته به صدر جدول فروش راه یابد. بنا به گفته مایکروسافت، پیش فروش ایکس باکس وان ایکس کاملاً چشمگیر بوده و این کنسول موفق به رکورد شکنی در این زمینه شده است. در واقع از حیث میزان پیش فروش، ایکس باکس وان ایکس سریع‌ترین فروش را در بین تمامی کنسول‌های ایکس باکس داشته است.

آقای باب پازون، معاون ارشد بازارپردازی فروشگاه گیم‌استاپ در این باره چنین گفته است:

مایکروسافت دوباره موفق ظاهر شده است! نوآوری و قدرت کنسول ایکس باکس وان ایکس، هیجان و تقاضای زیادی در میان مشتریان ما در سراسر جهان ایجاد کرده است.

سرعت فروشی که ما در موجودی اولیه خود از این کنسول داشتیم بسیار فراتر از انتظارات و آن چیزی بود که پیش از این در مورد ایکس باکس وان تجربه کرده بودیم. ما واقعاً از سرعت پیش فروش جدیدترین کنسول پرچمدار مایکروسافت شگفت‌زده شده‌ایم. ایکس باکس وان ایکس مدل اسکورپیو سریع‌ترین میزان پیش فروش را در بین تمامی کنسول‌های ایکس باکس داشته است.

ایکس باکس وان ایکس

با توجه به اعلام رسمی مایکروسافت، ایکس باکس وان ایکس مدل اسکورپیو در پنج روز نخست پیش فروش خود توانسته بیش از هر کنسول ایکس باکس دیگری فروش داشته باشد. با وجود اینکه مسلماً این خبر خوبی برای مایکروسافت و طرفدارانش است، اما با این حال ممکن است کسانی که قصد خرید ایکس باکس وان ایکس را در زمان عرضه رسمی آن به بازار داشتند، به جهت کمبود احتمالی موجودی این کنسول کمی ناامید شوند.

البته خوشبختانه مایکروسافت وعده آغاز دور دوم عرضه کنسول جدیدش را داده و احتمالاً در ماه آینده میلادی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

کنسول ایکس باکس وان ایکس قرار است در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی شود.



 

منبع خبر : -
  • 05 شهریور 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1828
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025