به گزارش کلیک، مشخصات تبلت لنوو مدل TB-X804 در بنچمارک GFXBench قرار گرفت. دستگاه در دست ساخت لنوو دارای صفحه‌ نمایش ۱۰ اینچی است و از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. در دل تبلت TB-X804 از یک تراشه با پردازنده ۸ هسته‌ای استفاده شده و محاسبات گرافیکی نیز توسط آدرنو ۵۰۶ انجام می‌شود. این پردازنده گرافیکی در تراشه‌هایی مانند اسنپدراگون ۶۲۵ و ۶۲۶ شرکت کوالکام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تبلت مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین پنل پشتی این دستگاه از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در لیست منتشر شده، سیستم‌ عامل این تبلت، اندروید ۷.۱.۱ نوقا ذکر شده است.

پیش از این نیز در فوریه سال جاری میلادی، این شرکت دو سری تبلت ۸ اینچی و ۱۰ اینچی به بازار عرضه کرد که هرکدام از این مدل‌ها دارای مدل پلاس نیز هستند. در بین این چهار مدل، سری پلاس هر دو مجهز به تراشه اسنپدارگون ۶۲۵ و سری ساده این دو، تراشه اسنپدارگون ۴۲۵ دارد.

حال به لحاظ مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت TB-X804 همانند لنوو تب ‍۴ ۱۰ پلاس است. ابعاد صفحه نمایش و تراشه استفاده شده در هر دو تبلت شبیه به یکدیگر هستند، اما به نظر می‌رسد TB-X804 نسبت به لنوو تب ۴ ۱۰ پلاس کمی پیشرفته‌تر باشد.

تبلت TB-X804






منبع: gizmochina