کیس گرین Z3 کریستال با 3 بخش از شیشه‎ی حرارت دیده، آماده میزبانی از سیستم‎های شما

کیس Z3 Crystal با برخورداری از 7 اسلات توسعه و ابعاد 210mm 495 x 450 x در رده کیس های Advanced Super Mid-Tower Gaming قرار می گیرد که به لطف طراحی منحصر به فرد و فضای داخلی گسترده، نصب طیف وسیعی از مادربردها در استانداردهای ATX (12” x 9.6”),micro-ATX (9.6” x 9.6”), امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، فضای کافی برای نصب 3 عدد کارت‌‌گرافیک حرفه ای با حداکثر طول 390mm در حالت های  3-Way SLI/CrossFireX وجود دارد.

جنس اسکلت این کیس از استیل الکتروگالوانیزه (SECC) با ضخامت 0.7mm می باشد که در بخش های جلو، سقف و کاور کناری از پنل های شیشه حرارت دیده (Tempered Glass) نیمه دودی بهره مند می باشد.

طراحی خاص اسکلت این مدل به‌گونه‌ای است که با در نظر گرفتن یک محفظه مخصوص برای نصب تجهیزات ذخیره سازی و پاور در بخش سینی کف کیس در کنار قابلیت مدیریت کابل کشی آن، پیچیدگی‌های کابل کشی به‌ مراتب کمتر شده است، به دنبال افزایش فضای خالی داخل کیس جریان هوا به‌صورت محسوس افزایش یافته و در نهایت اسمبل کیس با سهولت بیشتر و البته زیبایی دو چندان صورت می‌گیرد.

در بخش نصب تجهیزات ذخیره‌سازی، این کیس به 2 عدد محفظه نصب درایو 5.25 اینچی، 3 عدد محفظه نصب هارد درایو 3.5 اینچی مجهز شده و همچنین قابلیت پشتیبانی تا 5 عدد درایو  2.5 اینچی را دارد.

پنل جلوی کیس Z3 Crystal میزبان دو درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.0، جک‌های صوتی و فن کنترلر دو کاناله است.

کیس Z3 Crystal گیمینگ در دو رنگ قرمز و سبز عرضه شده است که می تواند بسته به نیاز و سلیقه کاربر، میزبان قطعات حرفه ای سیستم گیمینگ شما باشد.

جهت جذابیت بیشتر و ظاهری تأثیر گذارتر، پنل های این کیس از جنس شیشه حرارت دیده (Tempered Glass) نیمه دودی ساخته شده که در ترکیب با فن های LED  رینگی جلوه ی زیبای را برای سیستم گیمینگ به ارمغان می آورد. علاوه بر این استفاده از پنجره تمام شیشه در قسمت کاور کناری این امکان را  فراهم می نماید تا تمام اجزای سیستم بیش از پیش خودنمایی کند.

سیستم کولینگ کیس بصورت پیش فرض داری 3 عدد فن Red Ring LED (نور یکپارچه در دیواره مرکزی قاب فن) می باشد که شامل دو عدد فن 120 میلی متری در قسمت جلوی کیس و یک عدد فن 120 میلی متری در قسمت پشت کیس با صدای بسیار پایین و بهینه شده می باشد. ضمن اینکه این کیس دارای یک فن کنترلر  دستی فن جهت تنظیم سرعت چرخش فن ها است.

کیس Z3 کریستال از کولرهای پردازنده با ارتفاع 155mm و سیستم های خنک کننده مایع در ابعاد 120/140/240/280mm و 360mm (مشروط به عدم استفاده از درایو نوری ODD) در بخش جلو و پشت (مطابق تصویر فوق) پشتیبانی می کند.





منبع: shahrsakhtafzar.com

منبع خبر : shahrsakhtafzar.com

برچسب ها :

  • 30 آبان 1396
  • َAghasi - Admin
  • 2299
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025