Adata از کیبورد XPG Infrarex K20 پرده برداشت

ADATA با برند XPG در پی حضور جدی در بازار سخت افزارهای گیمینگ است، در تازه‌ترین آنها این کمپانی یک کیبورد مخصوص بازی به نام  INFAREX K20 معرفی کرده است. XPG با این کیبورد حوزه‌های گیمینگ را هدف گرفته است.
 
INFAREX K20 از طراحی اسپورت با تم مشکی مات بهره می‌برد. در ساخت این کیبورد از سویچ‌های Khail Blue استفاده شده که برای فشرده شدن تنها به وارد کردن 50 گرم وزن نیاز دارند. همچنین سویچ‌های بکار رفته دارای نور زمینه با 11 جلوه نمایشی مختلف هستند.
 

ادعا شده سویچ‌های Khail Blue با هدف پایایی بالا طراحی شده‌اند و دارای طول عمر 50 میلیون بار فشرده شدن به ازای هر کلید هستند. همچنین این کیبورد از قابلیت anti-ghosting بهره می‌برد که در مواقع فشرده شدن هم زمان چندین کلید، مانع از بروز اختلال در مخابره کلیدهای فشرده شده می‌شود. به ادعای ADATA کاربران فشرده شدن تک‌تک کلیدها را حس می‌کنند و سویچ‌های بکار رفته دارای بازخورد حسی هستند.
 

افزون بر طراحی آرگونومیک و بازخورد حسی، این کیبورد دارای ویژگی‌های گیمر پسند دیگری چون کابل بافته شده مقاوم در برابر تاب خوردن و پیچ خوردن است. از دیگر ویژگی‌های INFRAREX K20 می‌توان کلیدهای مجزا مخصوص مالتی مدیا و پشتیبانی از ضبط و اجرای ماکرو را برشمرد. متأسفانه قیمت این کیبورد اعلام نشده است.





منبع: shahrsakhtafzar.com

منبع خبر : shahrsakhtafzar.com
  • 17 اردیبهشت 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1975
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025