درآمد بازی فورت‌ نایت به 50 میلیون دلار رسید

بازی Fortnite موفق شده است در کمتر از 2 ماه 50 میلیون دلار درآمد کسب کند. جالب است بدانید که زمانی که این برنامه در نسخه بتا منتشر شده بود توانسته بود 1.5 میلیون دلار کسب کرد، اما پس از رونمایی رسمی و تنها در عرض یک ماه فورت نایت 25 میلیون دلار از خرید درون برنامه پول بدست آورد. حالا تنها با گذشت دو هفته از آن تاریخ این بازی درآمد خود را دو برابر کرده است. طبق اطلاعات گزارش Sensor Tower فورت نایت 50 میلیون درآمد داشته است.

با وجود اینکه نصب بازی فورت نایت رایگان است، با قابلیت پول مجازی بازی که به “V-Bucks” شناخته می شود، کاربران می توانند خرید درون برنامه ای انجام دهند و تجهیزات متنوعی مانند لباس و گلایدر را که تنها برای مدت محدودی در بازی موجود می باشند را تهیه کنند. طبق آمارهای موجود میزان هزینه ای که کاربران روزانه در این بازی صرف می کنند، 1 میلیون دلار است و جالب اینجاست که طبق آمار جدید هیچ نشانه ای از کاهش درآمد در این بازی مشاهده نمی شود.

 


 

Epic کمپانی توسعه دهنده بازی فورت نایت سیاست خوبی در پیش گرفته است و فصل های درون بازی، بازیکنان را سرگرم کرده است. شرکت در نبردهای فصلی که در درون بازی وجود دارد 950 V-Bucks هزینه دارد که این مبلغ کمتر از 10 دلار برای بازیکنان هزینه در پی خواهد داشت. شرکت در این فصل ها به بازیکنان آیتم های اضافی میدهد که به آنها امکان این را میدهد که آخرین فصل را کامل کرده و در نهایت میزان پول خود در بازی را افزایش دهید. فصل جدید این بازی اوایل هفته منتشر شد و درآمد بازی را تا 293 درصد افزایش داد.

در حال حاضر نسخه موبایل فورت نایت تنها در دستگاه های iOS در دسترس است، اما توسعه دهنده بازی تأیید کرده است که در حال آماده سازی نسخه اندرویدی آن نیز هستند. البته هیچ تاریخ دقیقی برای زمان معرفی آن عنوان نشده است. در هر صورت سنسور تاور پیش بینی کرده است که تا پایان سال 2018 میزان درآمد بازی فورت نایت به 500 میلیون دلار برسد.





منبع: sakhtafzarmag.com

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 17 اردیبهشت 1397
  • َAghasi - Admin
  • 2888
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025