کمپانی Thermalright جدید‌ترین خنک کننده خود را معرفی کرد

کمپانی Thermalright به‌ تازگی از یک خنک‌کننده‌ی بادی جدید تحت نام Silver Arrow رونمایی کرده است که مجهز به دو پخش کننده‌ی حرارتی از جنس آلومینیوم برای استفاده در سوکت TR4 برای پردازنده‌های ساخت شرکت AMD است. این خنک‌کننده‌ مخصوص پردازنده‌های غول پیکر Ryzen Threadripperاست و برای توان دفع حرارت فوق‌ العاده‌ی 320 وات طراحی شده است. البته این خنک‌کننده با مدل‌های 24  و 32 هسته‌ای نسل دوم پردازنده‌های Threadripper با مصرف 250 وات هم سازگاری کامل خواهد داشت.

این بزرگ‌ترین خنک‌کننده در این سطح توان حرارتی است که مجهز به یک پایه تمام مسی با پوشش نیکل است و می‌تواند تمامی سطح IHS پردازنده‌های Threadripper را پوشش دهد.

این مدل جدید با حفظ برند Silver Arrow اینبار برای سوکت‌های TR4 طراحی شده است و از لحاظ ظاهری شباهت‌های بسیاری به مدل‌های قبلی خود یعنی Silver Arrow ITX-R و Silver Arrow SB-E و حتی مدل‌های اصلی Silver Arrow که در سال 2010 عرضه شدند، دارد.

تعداد لوله‌های انتقال حرارت در این خنک‌کننده هشت عدد در نظر گرفته شده که هر کدام 6 میلیمتر ضخامت دارند. این لوله‌ها گرمای جذب شده از پایه اصلی را به شبکه‌های به هم فشرده آلومینیومی منتقل و در آنجا توسط فن قدرتمند تعبیه شده، پخش می‌کند.
 

Thermalright

در بین دو برجک آلومینیومی این محصول، یک فن بزرگ 140 میلیمتری قرار گرفته است که توسط یک ورودی برق چهار پین PWM تغذیه می‌شود. این فن می‌تواند از حداقل 600 دور تا حداکثر 2500 دور بر دقیقه بچرخد و حجم هوایی برابر با 53.3 تا 220.9 سانتی متر مکعب را جابه‌جا و به میزان 21 تا 45 دسی بل هم نویز ایجاد کند.

از لحاظ ابعاد نیز خنک‌کننده‌ی Arrow Arrow TR4 به همراه فن دارای طول و عرض و ارتفاعی برابر با 155x103x163 میلی‌متر است. قسمت پایه اصلی این خنک‌کننده به گونه‌ای طراحی شده است که فضای کافی برای نصب ماژول‌های حافظه‌ی رم نیز روی مادربرد وجود داشته باشد. حتی نحوه قرارگیری این کولر به شکلی است که در هنگام استفاده از کارت گرافیک روی اسلات PCI-Express با مشکل مواجه نخواهید شد. وزن این کولر به همراه فن به حدود 1050 گرم می‌رسد و قیمت آن هنوز از سوی شرکت تولید کننده مشخص نشده است.
 

Thermalright





منبع: zoomg.ir

منبع خبر : zoomg.ir
  • 26 تیر 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1395
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025