قابلیت GPU Turbo به گوشی‌های هواوی اضافه می‌شود؛

اگر شما هم جزو دارندگان گوشی‌های هواوی پی 20، هواوی پی 20 پرو و یا تعداد دیگری از گوشی‌های پرچمدار هواوی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. همان طور که قبلاً هم وعده داده شده بود، به زودی این گوشی‌های هوشمند یک به‌روز رسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد که کیفیت اجرای بازی‌ها را در آن‌ها بالا خواهد برد. با عرضه این به‌روز رسانی قابلیتی موسوم به GPU Turbo به گوشی‌های هواوی اضافه خواهد شد که می‌تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه در هنگام اجرای بازی‌ها شود.

این به‌روز رسانی که پیش از این تنها برای گوشی‌های سری آنر تایید شده بود، در عین حالی که عملکرد پردازشی گوشی را تا 60 درصد افزایش خواهد داد، باعث کاهش مصرف انرژی تراشه پردازشی نیز شده و آن را تا 30 درصد کاهش خواهد داد. بنابراین اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم، بازی‌های شما روان‌تر از قبل اجرا شده و طول عمر باتری گوشی نیز بیشتر خواهد شد.

قابلیت GPU Turbo در ابتدا قرار است تنها از دو بازی گرافیکی و پرطرفدار PUBG Mobile و Mobile Legends: Bang Bang پشتیبانی کند اما بنا به گفته هواوی، بازی‌های بیشتری در آینده به لیست بازی‌های قابل پشتیبانی توسط این فناوری اضافه خواهند شد.

همان طور که اشاره کردیم این به‌روز رسانی در قالب یک آپدیت نرم‌افزاری ارائه خواهد شد و قرار نیست سیستم عامل گوشی را تغییر دهد. گوشی‌های هواوی پی 20، هواوی پی 20 پرو، هواوی میت 10، هواوی میت 10 پرو، هواوی میت آر اس پورشه دیزاین و هواوی میت 10 پورشه دیزاین به‌روز رسانی GPU Turbo را در ماه آینده میلادی یعنی ماه اوت دریافت خواهند کرد.
 


از طرف دیگر بنا به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، گوشی‌های هواوی میت 10 لایت، هواوی پی اسمارت، هواوی پی 20 لایت، هواوی نوا 2 آی، هواوی وای 9 (مدل 2018) این به‌روز رسانی را در ماه سپتامبر دریافت خواهند کرد و گوشی‌های هواوی میت 9، هواوی میت 9 پرو، هواوی پی 10، هواوی پی 10 پلاس هم از ماه نوامبر به قابلیت GPU Turbo مجهز خواهند شد.

یک به‌روز رسانی بسیار خوب و کاربردی

به‌روز رسانی نرم‌افزاری آینده هواوی یک به‌روز رسانی بسیار خوب و کاربردی به نظر می‌رسد که همه دارندگان گوشی‌های سازگار این شرکت باید آن را دریافت کنند. البته قبل از همه گوشی‌ها، جدیدترین پرچمدار سری آنر هواوی یعنی آنر 10 به قابلیت GPU Turbo مجهز خواهد شد و این گوشی پرقدرت قرار است از تاریخ 3 اوت (جمعه 12 مرداد) به‌روز رسانی مذکور را دریافت کند.

هواوی آنر 10 به جز قابلیت GPU Turbo، یک قابلیت جدید دیگر به نام AIS (تثبیت کننده خودکار تصویر) را نیز دریافت خواهد کرد که باعث کاهش اثر لرزش دست در هنگام عکاسی و ضبط ویدیو خواهد شد.





منبع:

منبع خبر : digiro.ir
  • 26 تیر 1397
  • َAghasi - Admin
  • 2436
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025