چیزی فراتر از یک منبع تغذیه با پاورهای ASUS ROG Thor

ایسوس برای نخستین بار در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 به طور رسمی از منابع تغذیه توانمند و خنک کننده های مایع خود پرده برداری کرد. اینک، ASUS پاورهای جدید ROG Thor 1200W Platinum و ROG Thor 850W Platinum را برای عرضه در بازارهای جهانی آماده کرده است. همچنین تمامی مشخصات فنی آنها نیز منتشر شده است.

این محصولات دارای استاندارد بازدهی 80 Plus Platinum بوده و از استانداردهای حفاظتی OPP/OVP/SCP/OCP/OTP بهره می برند. با توجه به دیودهای LED به کار رفته در این پاورها، می توان با استفاده از فناوری Asus Aura Sync سبک نورانی خود را خلق کنید. پاورهای ROG Thor دارای یک برجستگی ویژه هستند که در هیچ یک از محصولات کنونی یافت نمی شود. ROG Thor دارای یک نمایشگر OLED هستند که وضعیت های مهم را به نمایش در می آورند. این محصول به صورت کامل ماژولار طراحی شده است که مدیریت کابل کشی را ساده می سازد.
 


استفاده از خازن های ژاپنی و قطعات الکترونیکی تخصصی، امکان بازدهی تا 100% را فراهم کرده است. فن های 135 میلی متری به کار رفته در بخش تهویه، دارای فناوری IP5X هستند. این فن ها در برابر ورود گرد و غبار نیز مقاوم هستند و با تکیه بر فناوری 0db، نویز صوتی را به حداقل می رسانند. همچنین در پشت دستگاه یک کلید فیزیکی تعبیه شده است که می تواند وضعیت کاهش نویز صوتی یا 0 دسی بل را غیر فعال نماید. قیمت مدل ROG Thor 850W Platinum هنوز اعلام نشده است، اما ROG Thor 1200W Platinum با قیمتی در حدود 250 دلار به فروش می رسد.






منبع: sakhtafzarmag.com

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 27 شهریور 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1364
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025