کمپانی ADATA از دو هارددیسک ADATA HD680 و ADATA HV320 رونمایی کرد

کمپانی ADATA Technology به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه‌ی ساخت و عرضه‌ی ماژول‌های DRAM و محصولات NAND، طی روز‌های گذشته از دو حافظه‌ی ذخیره‌سازی HDD جدید تحت نام‌های ADATA HD680 و ADATA HV320 رونمایی کرده است. طبق اعلام این شرکت، مدل HD680 با تمرکز روی بخش حفاظت از اطلاعات کاربران طراحی شده و با ظرفیت 2 ترابایت تولید شده است. محصول بعدی یعنی هارددیسک HV320 نیز با داشتن زیبایی منحصر به‌ فرد و ظرافت خاص خود بیشتر با تمرکز بر روی قابل حمل بودن و سبک بودن محصول، طراحی شده است. ظرفیت حافظه‌ی HV320 معادل 5 ترابایت اعلام شده است.
 

ADATA


زمانی که صحبت از جابجایی اطلاعات است، باید محصولی انتخاب شود که بتواند داده‌های مهم کاربران را در برابر عوامل محیطی همچون رطوبت، ضربه و سرقت اطلاعات محافظت کند. محصول جدید HD680 با داشتن استاندارد‌های نظامی MIL-STD-810G 516.6 می‌تواند اطلاعات کاربران را در برابر تمام موارد فوق حفظ کند. محفظه‌ی خارجی این محصول با نوعی پوشش سیلیکنی جذب کننده ضربه پوشش داده شده تا یک ساختار مستحکم را برای محافظت از داده‌های کاربران ایجاد کند و بتواند سقوط از ارتفاع 1.22 متری را تحمل کند.

علاوه بر موارد گفته شده، هارددیسک HD680 مجهز به یک سنسور حساس به ضرفه داخلی است که در هنگام وارد شدن ضربه، تکان‌های شدید یا شوک الکتریکی، سریعا توسط یک چراغ LED به کاربر هشدار می‌دهد و با داشتن یک سیستم رمزگذاری 256 بیتی از نوع AES می‌تواند از سرقت اطلاعات کاربر جلوگیری کند. محصول HD680 در سه رنگ مختلف اعم از سیاه، آبی و زرد تولید شده است و از درگاه ارتباطی USB با قابلیت جدا شدن برای جابجایی اطلاعات استفاده می‌کند.
 

ADATA

در طرف دیگر مدل ADATA HV320 در نقطه مقابل این مقاومت بالا قرار دارد. این محصول با داشتن قطر کمتر از 11 میلی‌متر، دارای یک طراحی ظریف و زیبا است که به کاربران اجازه می‌دهد آن‌ را درون هر وسیله‌ای جای دهند. این موضوع باعث می‌شود علاوه بر حمل و نقل آسان، حافظه‌های HV320 به راحتی در جیب کاربران جا بگیرند. لازم به ذکر است که محصول HV320 به یک پوشش رنگی مات برس خورده مجهز شده است که علاوه بر زیبایی می‌تواند تا حدود از این محصول محافظت کند.

کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود از میان سه رنگ سیاه، سفید و آبی یکی را انتخاب کنند. خوشبختانه در دوره‌ای که وضوح تصویر 4K تقریبا فراگیر شده و حجم اطلاعات کاربران از اندازه‌های گیگابایتی عبور کرده است، مدل HV320 دارای حداکثر ظرفیت حجم 5 ترابایت است که نیاز شما را جهت ذخیره‌سازی محتوای با وضوح و حجم بالا برطرف می‌کند. این مدل نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود مجهز به سنسور شوک و رمزنگاری 256  بیتی AES است.






منبع: zoomg.ir

منبع خبر : zoomg.ir
  • 10 آبان 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1278
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025