رونمایی شیائومی از گیم پد گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک

شرکت شیائومی اخیرا نسل جدید گوشی هوشمند بلک شارک را با نام بلک شارک 2 رونمایی کرد. اسمارتفونی که از طراحی بهبودیافته ای برخوردار بوده و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند.

به تازگی شرکت شیائومی از گیم پد 2.0 رونمایی کرده که افراد با نصب آن روی گوشی هوشمند بلک شارک می توانند تجربه گیمینگ بهتری داشته باشند. همانطور که از نام آن پیداست، شیائومی این مدل را به عنوان نسخه جانشین گیم پد اول معرفی کرده که تجربه کاربری بهتری را رقم می زند. در هر سمت این گیم پد جوی استیک و دی پدی نصب شده تا کنترلری شبیه به کنسول های بازی را برای کاربر تداعی کند.
 

یکی از نکات جالب این گیم پد حاشیه سبز رنگ کلیدهاست که به نوعی با تم سبز بلک شارک یکپارچه بوده و برای گیمرهای موبایل و دارندگان بلک شارک جذاب خواهد بود. به نظر می رسد کمپانی شیائومی این کنترلر را برای طرفداران نینتندو سوئیچ طراحی کرده زیرا دو طرف گیم پد شباهتی به جوی کان های نسل فعلی کنسول نینتندو سوئیچ دارد.

در سمت راست کنترلر ، کلیدهای ABXY تعبیه شده که برای تنظیم بازی به کار گرفته می شود. یکی از ویژگی بارز کلیدهای گیم پد 2.0 شیائومی، قابلیت سفارشی سازی در هر بازی محسوب می شود و افراد می توانند برای مثال در یک بازی شوتر تنظیماتی را لحاظ کنند که در بازی ریسینگ متفاوت است.

یکی از دیگر بخش های جالب توجه در گیم پد جدید شیائومی افزوده شدن تاچ پدیست که گیم پلی لذت بخشی را به دنبال دارد. برخلاف برخی گیم پدهای موجود که تاچ پد را حذف می کنند و جوی استیکی قرار می دهند، شیائومی تصمیم گرفت همچنان به تاچ پد اکتفا کند. باتری 340 میلی آمپری این گیم پد عمر 40 ساعته ای را بار هر بار شارژ فراهم می آورد. با استاندارد بلوتوث 4.2 نیز می توان این لوازم جانبی را به گوشی هوشمند متصل کرد.
 

 





 

منبع: sakhtafzarmag.com

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 21 آذر 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1490
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025