کارت گرافیک GALAX RTX 2080 Ti HOF معرفی شد

برند اروپایی GALAX یا همان KFA2، جدیدترین پرچم‌دار خود را به نام GeForce RTX 2080 Ti Hall of Fame (HOF) معرفی کرد. این کارت گرافیک از کولر تنومند و طراحی تمام سفید در بخش محفظه کولر، فن‌ها، بک پلیت و حتی برد PCB بهره می‌برد.

کارت گرافیک RTX 2080 Ti HOF مبتنی بر یک برد PCB با طراحی تمام اختصاصی است که توان مورد نیاز آن از طریق سه کانکتور تغذیه PCIe  تامین می‌شود. کانکتورهای تغذیه در انتهای کارت تعبیه شده‌اند و نیروی مدار تغذیه 19 فازی این کارت را تامین می‌کنند. این کارت دارای 16 فاز رگلاتور ولتاژ برای پردازنده گرافیکی و سه فاز مجزا برای تغذیه تراشه‌های حافظه GDDR6 است. فرکانس بوست این کارت 1635 مگاهرتز است که چندان سریع‌تر از کارت‌های دیگر برندها نیست اما احتمالا پتانسیل اورکلاک خوبی داشته باشد و کاربران بتوانند آن را به فرکانس‌های بالاتر اورکلاک کنند. فرکانس حافظه این کارت مشابه مشخصات مرجع است و خبری از اورکلاک کارخانه‌های حافظه نیست.
 

yR91Nm2bDbGlX517.jpg


کولر عظیم‌الجثه این کارت از یک حرارت گیر آلومینیومی بزرگ دو تکه بهره می‌برد که توسط 6 لوله ناقل حرارت مسی نیکل اندود شده گرما را از سطح پردازنده گرافیکی جذب می‌کند. لوله‌های ناقل گرما این کولر مستقیما با سطح پردازنده گرافیکی در تماس هستند. همچنین بخش‌هایی از حرارت گیر با تراشه‌های حافظه و ماسفت های رگلاتور ولتاژ مدار تغذیه در تماس است. سه عدد فن بزرگ 100 میلی متری عهده دار دفع گرما هستند.

این کارت دارای یک نمایشگر تک رنگ با توانایی نمایش دما، سرعت فن و ولتاژها است. البته می‌توان از طریق برنامه اختصاصی GALAX اطلاعات بیشتری چون فرکانس‌ها و حافظه استفاده شده را هم نمایش داد. طبق معمول نورپردازی RGB LED هم یافت می‌شود.

uTjAEeJ54V3gUoFP.jpg

یکی دیگر از ویژگی‌های این کارت بایوس دوقلو است که به کمک یک سویچ فیزیکی می‌توان بین آنها سویچ کرد. فرکانس‌های بایوس دوم کاملاً مشخصات بایوس اصلی است اما محدوده توان و همچنین نمودار کنترل سرعت فن برای اورکلاک کردن مناسب‌تر است.

کارت گرافیک KFA2 GeForce RTX 2080 Ti HOF با قیمت 1899 یورو عرضه شده است، با این حال با توجه به مالیات سنگین اتحادیه اروپا، احتمالا قیمت نسخه جهانی این کارت قدری کمتر باشد.







منبع: shahrsakhtafzar.com

منبع خبر : shahrsakhtafzar.com
  • 05 دی 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1428
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025