کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti HOF تمام سفید با برند KFA2 روانه بازار شد

برند اختصاصی کمپانی معروف Galax در اروپا، یعنی KFA2، پرچم‌دار گرافیک‌های نسل جدید انویدیا یعنی GeForce RTX 2080 Ti HOF را در قالبی تمام سفید به بازار عرضه کرد. این کارت دارای پره‌های فن، محفظه، صفحه‌ی پشتی و بردی تماما از رنگ سفید است که ظاهری بسیار جذاب و خاص را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. مدار این کارت که به‌ صورت کاستوم طراحی شده، باعث شده که این گرافیک به جای این‌ که از بالای کارت برق خود را تامین کند، از سه کانکتور 8 پین که در انتهای کارت تعبیه شده‌اند به دریافت برق مصرفی بپردازد. همچنین این کارت می‌تواند برای تامین ولتاژ مورد نیاز خود از قابلیت 3+16 فاز بهره بگیرد تا در نهایت بتواند به فرکانس 1635 مگاهرتز که بیش از فرکانس کارخانه است دست یابد. این فرکانس اگرچه اختلاف زیادی با فرکانس گرافیک مرجع انویدیا یعنی RTX 2080 Ti ندارد، اما می‌تواند توان بیشتری را برای اورکلاک کردن و استفاده‌ی اختصاصی شما فراهم کند.
 


وظیفه‌ی خنک سازی این گرافیک قدرتمند بر عهده‌ی دو صفحه‌ هیت سینک از جنس آلومینیوم است که به وسیله‌ی شِش لوله‌ی مسی که با نیکل پوشیده شده‌اند و مستقیما روی مرکز اصلی گرافیک سوار هستند، گرما را از مرکز اصلی گرافیک می‌گیرد و به این قسمت‌ها منتقل می‌کند. نقاط دیگری نیز روی هیت سینک تعبیه شده که گرمای حافظه‌ و موسفت‌ها (MOSFETs) را می‌گیرد و جذب خود می‌کند. وظیفه‌ی خنک کردن هیت سینک را نیز سه عدد فن 100 میلی‌متری تمام سفید و شکیل بر عهده دارند. در جلو و قسمت بالایی کارت گرافیک هم یک ال‌سی‌دی نصب شده که از طریق آن می‌توانید مواردی نظیر دمای کارت، سرعت فن‌ها و میزان ولتاژ را مشاهده کنید. اگر بخواهید می‌توانید به وسیله‌ی نرم‌افزار‌های مربوطه موارد دیگری را نیز مانند سرعت کلاک کارت و جزییات دیگری از حافظه‌ی کارت مشاهده کنید. نور پس‌زمینه‌ی این صفحه و همچنین نوری که لوگوی برند این کارت را روشن و نمایان می‌کند نیز به چراغ‌های ال‌ای‌دی مزین شده که می‌توانید رنگ‌های آن را نیز تغییر دهید.

 


کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 Ti HOF همچنین دارای دو حافظه‌ی رام بایوس است که می‌توانید با فشردن دکمه‌ای که برای جابه‌جایی بین این حالات تعبیه شده، وارد هر یک از آن‌ها شوید. اگرچه هردوی این حالات کارت را در یک سرعت کلاک فعال می‌کند، اما حالت دوم میزان مصرف برق کارت را بالاتر می‌برد و همچنین سرعت چرخیدن فن‌ها را نیز افزایش می‌دهد تا در نتیجه کارت در دمایی پایین‌تر به کار کردن ادامه دهد. این کارت در حال حاضر دارای قیمت 1899 یورو است و به بازار عرضه شده است.

 








 

منبع خبر : zoomg.ir
  • 16 دی 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1399
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025