معرفی دو مانیتور Quad HD با قابلیت های بی نظیر از فیلیپس در نمایشگاه CES 2019

EPI شریک فیلیپس در بخش صوت و تصویر به تازگی دو مانیتور جدید با عملکرد بسیار بالا را از مجموعه  Philips Brilliance معرفی کرده است. مانیتور Philips Brilliance 49 یک نمایشگر SuperWide منحنی LCD است که از رزولوشن Dual Quad HD بهره می برد و این رزولوشن 1440×5120 است. مانیتور دیگر هم با عنوان Philips Brilliance 32 ارائه شده و یک نمایشگر LCD با کیفیت تصویر بی نظیر است. این دو محصول در CES 2019 رونمایی شدند.
 

هر دو مانیتور جدید فیلیپس از یک وبکم با سنسور پیشرفته برای امنیت بهتر و ورود به سیستم امن بهره می برد. در نتیجه شما در 2 ثانیه می توانید وارد سیستم شوید. در واقع این دو مانیتور سریعترین و ایمن ترین روش را برای ورود به سیستم در نظر گرفته اند. در واقع فیلیپس با قرار گرفتن یک وبکم و سنسوری پیشرفته یک ارتقا هوشمند در زمینه ی حفظ حریم خصوصی ارائه کرده است.


نمایشگر LCD و منحنی Philips Brilliance 49 یک نمایشگر فوق العاده با عملکردی بی نظیر است.این نمایشگر 49 اینچی بسیار وسیع بوده و بدون تنظیمات پیچیده ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نمایشگر منحنی 1800r یکی از بهترین گزینه های برای بازی است و با داشتن تکنولوژی های پیشرفته نظر گیمرها را به خود جلب خواهد کرد. برای مثال می توان به تکنولوژی Adaptive-Sync اشاره کرد که سرعت پاسخ دهی فوق العاده ای را برای اجرای بازی های مختلف به ارمغان می آورد. از سوی دیگر شاهد تکنولوژی HDR 400 هستیم که تصاویر را با کیفیت خیره کننده و رنگ های واضحی به نمایش می گذارد و تجربه ی بصری متفاوتی را ارائه می دهد.

نمایشگر دیگر فیلیپیس که با عنوان Philips Brilliance 32 ارائه شده دارای وضوح بالای تصویر بوده و رنگ ها را بسیار درخشان و برجسته به نمایش می گذارد. رزولوشن UltraClear 4K UHD (3840 X 2160) و تکنولوژیIPS ، رنگ هایی کامل و واضح را نمایش می دهد. همچنین این مانیتور زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهند که امکان نمایش تصاویر را از تقریبا هر زاویه ای از حتی در حالت چرخش 90 درجه فراهم می کند. یک پایه هوشمند Ergo برای این محصول طراحی شده که امکان تنظیم در زوایای مختلف، تنظیم شیب، چرخش، تغییر ارتفاع و دیگر موارد این چنینی را فراهم خواهد کرد. در این مدل با وجود تکنولوژی PowerSensor شاهد کاهش مصرف انرژی هستیم که در صورت نبودن کار در جلوی مانیتور نور صفحه کاهش خواهد یافت و هزینه های انرژی با 80 درصد همراه خواهد بود در نتیجه عمر مانیتور طولانی تر می شود.

به طور کلی هر دو محصول جدید فیلیپس از ویژگی هایی پیشرفته و عملکردی بهبود یافته بهره می برند. در این دو محصول شاهد USB 3.1 از نوع C هستین که امکان اتصال لوازم مختلف را فراهم می کند. همچنین این پورت امکان انتقال اطلاعات با سرعت فوق العاده بالا را در اختیارتان قرار خواهد داد. مانیتورهای جدید فیلیپس از سری Philips Brilliance با تکنولوژی LowBlue Mode و Flicker-Free با کاهش نور آبی و کاهش سوسو زدن از خستگی و آسیب دیدن چشم ها جلوگیری می کنند در نتیجه در استفاده ی طولانی مدت باعث خستگی چشم نمی شوند و تجربه ی متفاوتی را برایتان به ارمغان می آورند.
 

در نهایت باید بگوییم که Philips Brilliance 49 از ماه مارس در آمازون و دیگر فروشگاه های معتبر در دسترس قرار خواهند گرفت و با قیمت های 1299 دلار به بازار عرضه خواهند شد. مانیتور Philips Brilliance 32 هم از ماه فوریه با قیمت 799 دلار در فروشگاه های معتبر ارائه می شود.







 

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 23 دی 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1758
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025