کیس زیبا و حرفه ای DeepCool MATREXX 55 اینبار با رنگ نقره ای معرفی شد

شرکت "دیپ کول" یک کیس جدید در دسته های حرفه ای را معرفی کرد. اگر به دنبال یک کیس خاص و زیبا هستید، DeepCool MATREXX 55 محصولی مناسب برای شما خواهد بود. کیس DeepCool MATREXX 55 در رنگ نقره ای، به واقع عضو جدید این خانواده بوده و دیپ کول به دلیل استقبال از آن، به فکر گسترش MATREXX 55ها با رنگ نقره ای افتاده است.

کیس نقره ای MATREXX 55 به مانند نسخه اولیه خود دارای یک نوار LED RGB در جلوی کیس بوده و متریال های اصلی آن همچنان ABS+SPCC هستند. تمام نوارهای LED داخلی آن، به هدرهای 3 پین متصل هستند که به مادربردهایی با فناوری LED RGB Sync متصل می شوند.

کیس نقره ای MATREXX 55 با استیلی به ضخامت 0.6 میلی متر تولید شده و فاقد جایگاهی به منظور درایو 5.25 یا همان ODD است؛ امکان نصب 4 درایو ذخیره سازی شامل 2 درایو 2.5 اینچی و 2 درایو 3.5 اینچی در آن فراهم شده است که به صورت ترکیبی می توان آن را به 4 درایو 2.5 اینچی مبدل ساخت. این کیس می تواند میزبان کارت گرافیک هایی به طول 37 سانتی متر و خنک کننده های بادی CPU با ارتفاع 168 میلی متر باشد.
 

کیس DeepCool MATREXX 55


این کیس که محصولی در ابعاد Middle Tower است، می تواند از مادربردهای E-ATX/ATX/Micro ATX/Mini-ITX پذیرایی کرده و فضای 23 میلی متری برای مدیریت کابل کشی آن فراهم شده است. امکان نصب رادیاتورهای مایع، در مدل های گوناگون برای آن فراهم شده است. به عنوان مثال می توان رادیاتورهای 360 میلی متری را در جلوی آن جای داد. DeepCool تاکنون اشاره ای به قیمت گذاری این مدل نکرده است.








 

منبع خبر : sakhtafzarmag.com
  • 14 بهمن 1397
  • َAghasi - Admin
  • 2041
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025