بنیانگذار اتریوم: هیچ تاخیری در روند توسعه‌ی نسخه‌ی دوم اتریوم وجود نخواهد داشت

روند توسعه‌ی نسخه‌ی دوم اتریوم

گرچه آقای ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) مدتهاست که به عنوان مدیر ارشد این پروژه شناخته می‌شود، اما روند توسعه‌ی اتریوم شامل یک طرح پیچیده‌‌ی مملو از افراد و سازمان‌هایی است که برای رسیدن به یک آینده‌ی مشترک کار می‌کنند. آقای بوترین نیز بیشتر به عنوان یک مسئول برای تمام رویداد‌ها در این پروژه حضور دارد، تا یک رهبر برای آن.
 

با این حال، روند نزولی سال ۲۰۱۸، تبلیغ شدید علیه این بلاک‌چین و درگیری‌های داخلی باعث شده تا بسیاری از کاربران امید و ایمانشان را نسبت به این پروژه‌ی رمزارز از دست بدهند.

آقای ویتالیک بوترین در واکنش به یک اظهار نظر ارسال شده در پلت‌فرم Reddit پیرامون نارضاتی و تاثیرات منفی پیشنهاد Dothereum (یک فورک اتریوم) اعلام کرد:


تیم اتریوم بزرگ‌تر و گسترده‌تر از آن چیزیست که فکر می‌کنید. در حالی که من خودم از حضور در کلاس‌های «چرت زدن» خسته شده‌ام، تیم‌های توسعه‌ای همچون Prysmatic، lighthouse، تیم تحقیقاتی eth2 و مواردی دیگر، همگی به طور منظم و طبق برنامه در حال کار هستند، و سروصدا‌های بلند و اعصاب خورد کن دولت نیز هیچ تاخیری در برنامه‌ی eth2 ایجاد نکرده است. کانال دولتی و توسعه‌دهندگان پلاسما (Plasma) و ZK نیز به طور مشابه، مانند پیشنهادات ۱٫x rent پیوسته در حال حرکت به جلو هستند. نسخه‌ی ۱/۰ موجود به طور پیوسته در حال ارتقاء است تا بتواند به شکل بهتری بارگزاری فعلی زنجیره را بر عهده بگیرد، در حالیست که ما چندین ماه قبل در روند کاهش نرخ Uncle و همچنین بهبود مستمر انتشار بلاک، موفق بوده‌ایم. زمانی که شما به اکوسیستم اتریوم اعتماد کردید، در واقع به یک ارتش خاموش اعتماد کرده‌اید.

Vitalik Buterin

اکوسیستم اتریوم بسیار پیچیده است

اکوسیستم اتریوم بسیار پیچیده است و گرچه ویتالیک بوترین نقش مهمی در آن ایفا می‌کند، بدون شک صدها نفر در پشت پرده حضور دارند که بدون وجود آن‌ها شبکه‌ی اتریوم به شکل امروزی وجود نداشت.

براساس تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته، ‌اکوسیستم اتریوم آنقدر متنوع است که حتی مراکز توسعه‌ی نرم‌افزار برای بلاک‌چین آن به اندازه‌ی خود بنیاد اتریوم مهم هستند.
 


 

هنوز تاریخ دقیقی برای ارائه‌ی نسخه‌ی دوم اتریوم اعلام نشده است، با این حال به نظر می‌رسد تکامل مداوم روند توسعه‌ی آن به قدری است که بتواند جامعه‌ی رمزارزی را در انتظار نگاه داشته و مطمئن شود که نتایج بدست آمده رضایت بخش خواهند بود.

  • 27 فروردین 1398
  • َAghasi - Admin
  • 1321
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025