راهکارهای ذخیره سازهای کیونپ

فرقی ندارد که کسب و کار خود را تازه شروع کرده اید یا در حال رشد هستید. کسب و کار شما نیازمند زیرساختی مستحکم در زمینه IT است که دسترسی شما به ابزارها و سخت افزار درست را تضمین کند. امروزه روند رشد اطلاعات دیجیتالی با سرعت بیشتری پیش میرود و در نتیجه نیاز سازمان های خصوصی و نهادهای دولتی به ذخیره سازی تحت شبکه بیشتر و بیشتر حس می شود. شرکت QNAP گستره متنوعی از ذخیره سازی های تحت شبکه (NAS) را تولید کرده است که نه تنها قادر به رفع نیازهای ذخیره سازی شماست، بلکه طیف وسیعی از سرویس ها و ویژگی مانند برنامه های تحت سرور FTP، وب سرور، فایل سرور، پشتیبان گیری (بک آپ) و بسیاری امکانات نرم افزاریِ دیگر به سهولت و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی را در اختیارتان می گذارد که به کمک آنها می توانید بهره وری کاری خود را بهبود بخشید.

ذخیره سازی

روندهای کاری روزانه موجب ایجاد حجم عظیم داده ها و فایل های حساس در کسب و کارهای مختلف می گردد. ما چطور می توانیم این فایل ها را برای پروژه های مهم، سازماندهی و به شکلی موثر به اشتراک بگذاریم؟ ذخیره سازهای کیونپ راهکارهای ایده آلی برای بخش آی تی ادارات هستند و در نتیجه انتقال فایل ها و اشتراک گذاری آن ها را در محیط شبکه بسیار راحت کرده اند.

از مزایای استفاده از ذخیره سازهای کیونپ برای سازمان های مختلف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک پارچه سازی بسیار آسان با پروژه های آی تی
  • کاهش هزینه ها
  • دسترسی امن و مطمئن به اطلاعات حساس
  • قابلیت های متنوع پشتیبان گیری از فایل ها

یک پارچه سازی بسیار آسان با پروژه های آی تی
ما روزانه فقط 24 ساعت وقت داریم. اما میخواهیم بهره وری را چند برابر کنیم تا وظایف بیشتری را در زمانی کمتر به اتمام برسانیم. کیونپ از تمام پروتکل های استاندارد شبکه پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان ذخیره ساز اصلی یا ثانوی مورد استفاده قرار بگیرد. تمام امکانات سرور از جمله اِف تی پی سرور، فایل سرور، پرینتر سرور، وب سرور، بک آپ سرور و غیره در یک دستگاه کیونپ فراهم شده و از طریق رابط کاربری وب محور به راحتی و بدون نیاز به دانش بالا از شبکه قابل کنترل و مدیریت هستند.

 

کاهش هزینه ها
محدودیت بودجه یک واقعیت ناخوشایند در بیشتر کسب و کارها است. ذخیره سازهای تحت شبکه (NAS) کیونپ می توانند بعنوان یک ذخیره ساز مرکزی برای محیط های مجازی و سرورهای خوشه ای تحت سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار بگیرد که در مقایسه با سیستم های ذخیره سازی فیبری، راهکاری کم هزینه تر و رقابتی تر برای محیط های آی تی محسوب می شود.

 


دسترسی امن و مطمئن به اطلاعات حساس

ایمنی اطلاعات از الویت بالایی برخوردار است. کیونپ برای افزایش سطح امنیت ذخیره سازهای خود از سیستم های پیشرفته رمزنگاری بهره برده است و برای هر کاربر در محیط شبکه بدون این که ساختار کل شبکه دچار پیچیدگی های شود نیز می توان محدودیت های معینی را تعریف کرد. ادمین شبکه هم به کمک پروتکل های مختلف می تواند وضعیت شبکه و اتصال هر کاربر را تحت نظارت قرار دهد.
 


قابلیت های متنوع پشتیبان گیری از فایل ها

فایل ها و دیتاها اهمیت بسیار بالایی در عملیات های کاری دارند. شما می توانید در عین تضمین امنیت دیتا و قابلیت بازیابی، از ذخیره سازهای کیونپ به عنوان مرکز اصلی یا ثانوی پشتیبان گیری بهره مند شوید. همچنین انواع همبندی و تنظیمات پیشرفته از این که اطلاعات شما هنگام سوختن یا بروز مشکل در یکی از هاردها از دست برود جلوگیری می کند. همچنین می توانید فواصل زمانی منظمی را برای گرفتن بک آپ از اطلاعات به صورت خودکار روی هاردهای اکسترنال تنظیم کنید.


برای مشاهده مشخصات فنی بیشتر یا خرید این کالا از تک رایان، اینجا کلیک کنید.












 

منبع خبر : Pana
  • 08 مرداد 1398
  • َAghasi - Admin
  • 673
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025