لاجیتک از ماوس MX Master 3 و کیبورد MX Keys جدید خود رونمایی کرد

لاجیتک سازنده ابزارهای جانبی رایانه، امروز از پیشرفته ترین نسخه های موس و کیبورد برتر خود، با عنوان موس بی سیم MX Master 3 و صفحه کلید بی سیم MX Keys رونمایی کرده است.

موس MX Master 3
ماوس نسل بعدی MX Master دارای یک طراحی پیشرفته با یک چرخ پیمایش کره ای صاف و سریع است.
چرخ پیمایش روی موس های بی سیم MX Master با یک سیستم و الکترومغناطیس جدید جایگزین چرخ پیمایش مکانیکی می شود که بسیار سریع و بی سر و صداتر است. و زمانی که از حالت چرخش به حالت چرخش آزاد سوئیچ می شوید، می توانید هزاران خط را در عرض چند ثانیه از طریق متن بکشید.


Logitech چرخ پیمایش انگشت شست را بزرگتر و همچنین دکمه های عقب/جلو را اضافه کرده است تا ماوس ارگونومیک تر و کارکرد آسان تر داشته باشید. این محصول نیز برای راست دست ها طراحی شده است.
دکمه ها را می توان با پروفایل های از پیش تعریف شده خاص برای Adobe Photoshop ،Adobe Premiere Pro ،Final Cut Pro ،Google Chrome و Safari تنظیم کرد. همچنین پروفایل هایی برای مایکروسافت آفیس با Edge ،Excel ،PowerPoint ،Word وجود دارد.


 

موس MX Master 3 همانند MX Master 2S، دارای سنسور 4000DPI است که روی هر سطح، حتی شیشه ای کار می کند. این موس دارای سوکت USB-C برای شارژ می باشد که شارژ سریع و یک دقیقه ای این محصول تا 3 ساعت باتری شما را شارژ نگه می دارد. (شارژ کامل باتری تا 70 ساعت موس را قابل استفاده می کند.)
می توانید ماوس را با استفاده از بلوتوث یا دانگل unifying لاجیتک که به یک درگاه USB-A وصل می شود، به رایانه ویندوز، مک و لینوکس (بله، لینوکس!) وصل کنید. (Logitech می گوید در حال انجام یک نسخه USB-C است)

کیبورد MX Keys
کیبورد بی سیم MX Keys با تعداد کلید محدود و زیبا طراحی شده است که دارای کلیدهای کروی شکل می باشد که باعث مهار نوک انگشتان شما در زمان تایپ می شود و همانند صفحه کلید لمسی عمل می کند. همچنین با نزدیک شدن دستهایتان کلیدهای کیبورد روشن می شوند و سنسوری وجود دارد که نور را مطابق با شرایط روشنایی تنظیم می کند.

می توانید در صورت صرفه جویی در مصرف باتری، چراغ را خاموش کنید.
با استفاده از روشن بودن نور پس زمینه می توانید 10 روز کار و در صورت خاموش بودن نور پس زمینه حداکثر تا پنج ماه کار را با یک بار کامل شارژ باتری دریافت کنید. در صورت تمام شدن باتری چراغ نشانگر باتری قرمز می شود که می توانید در حالی که از طریق USB-C کیبورد شارژ می شود، از کیبورد استفاده کنید.

کیبورد MX Key با سیستم های Windows ،Mac ،Linux ،iOS و Android سازگار است.
نمی توان گفت که نوشتن را بهتر می کند، اما تجربه نوشتن را کمی لذت بخش تر می کند.


 

هر دو MX Master 3 و MX Key نسبتا گران اما محصولات با کیفیتی هستند. ماوس جدید لاجیتک MX Master 3 و صفحه کلید لاجیتک MX Keys هر کدام 100 دلار قیمت گذاری شده اند. و در صورت راه اندازی ماوس و صفحه کلید با هم، Logitech در حال ارائه MX Palm Rest خود است.









 
منبع خبر : cnet
  • 13 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 1058
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025