وسترن دیجیتال هارد Purple با ظرفیت 14TB را معرفی کرد

وسترن دیجیتال ذخیره سازی بهینه شده برای امنیت عمومی، هوش مصنوعی و استقرار شهر هوشمند را ارائه می دهد. اکنون هارد Purple SC QD101 دارای فناوری پیشرفته 96 لایه 3D NAND و هارد Purple با ظرفیت 14TB، که برای سیستم های امنیتی با کیفیت بالا ساخته شده است. را معرفی کرده است.

Western Digital، در پاسخ به لزوم بهینه سازی ذخیره سازی برای تجزیه و تحلیل های ویدئویی و هوش مصنوعی در حاشیه شبکه صحبت کرد. افزایش استفاده از دوربین های هوشمند و وضوح تصویری فزاینده در حال افزایش نیاز به ذخیره سازی دوربین است. وسترن دیجیتال کارت میکرو اس دی Purple SC QD101 Ultra Endurance را که به طور خاص برای سازندگان تجهیزات، فروشندگان و نصب کنندگان در بازار دوربین های اصلی امنیتی طراحی شده است، معرفی کرد. علاوه بر این، این شرکت هارد Purple 14TB را به سبد دیسک سخت، برای نظارت اضافه کرد، که با طیف گسترده ای از سیستم های امنیتی سازگار است.

با توجه به تکنولوژی IHS Markit، پیش بینی می شود محموله های دوربین فیلمبرداری حرفه ای جهانی از سال 2018 تا 2023 از 140 میلیون به 224 میلیون برسد و افرادی که دارای فضای ذخیره سازی پردازنده هستند به طور متوسط تقریبا 17 درصد در سال رشد می کنند. در صورتی که پیش بینی می شود دوربین های سازگار با 4K از 3.6 درصد از کل دوربین های شبکه در سال 2018 به بیش از 24 درصد تا سال 2023 برسند و افزایش 5.7 برابر در بیت های ایجاد شده توسط فیلم 4K در مقابل 1080p، تقاضای رشد سریع برای ذخیره بیشتر را نشان می دهد.


 


استفان وروتا، مدیر ارشد Smart Video، وسترن دیجیتال گفت: "مشتریان به دنبال ذخیره سازی با استقامت بالا، با ظرفیت بالا، مقاوم در برابر دوربین برای انواع مصارف ایمنی عمومی و استفاده از آنالایزر AI هستند. این محصولات جدید، فناوری ذخیره سازی بهینه ای را ارائه می دهند تا بتوانند از این بارهای تصویری هیجان انگیز جدید و متنوع در لبه استفاده کنند."

نمونه کارهای دستگاههای ذخیره سازی وسترن دیجیتال Purple با ویژگی های مشخصی طراحی شده است تا عملکرد قابل اطمینان را در سیستم های ویدئویی امنیتی اصلی که به صورت 24/7 کار می کنند ارائه دهند. این راه حل های ساخته شده هدفمند، ذخیره سازی با کیفیت و ماندگاری بالایی را برای بارهای کاری ارائه می دهند که کارت های microSD مصرف کننده و هارددیسک های کلاس دسکتاپ به طور خاص برای آن طراحی نشده اند.

کارت میکرو اس دی WD Purple SC QD101 Ultra Endurance

کارت میکرو اس دی وسترن دیجیتال Purple SC QD101 از فناوری پیشرفته 3D NAND با 96 لایه Western Digital برخوردار است و ترکیبی مقرون به صرفه از ذخیره فوق العاده استقامت، کارایی بالا و طیف گسترده ای از ظرفیت حداکثر 512GB را برای رشد بازار فیلمبرداری امنیتی فراهم می کند.

 
  • طراحی شده برای مجتمع های سیستم امنیتی و نصب کننده ها
  • ایده آل برای ضبط جریان اصلی و ذخیره سازی پشتیبان / خرابی روی دوربین
  • در دوربین های سازگار، مانیتور سلامت کارت، امکان نصب و استقرار باقیمانده را در اختیار نصب کنندگان و یکپارچه سازها قرار می دهد و در صورت نیاز کارت را به صورت پیشگیرانه سرویس می دهد.
  • در ظرفیتهای 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی، 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی موجود است.
  •  استقامت فوق العاده برای ضبط طولانی و مداوم

هارد WD Purple SC QD101 Ultra Endurance


هارد WD Purple 14TB برای نظارت از ویژگی های منحصر به فرد AllFrame وسترن دیجیتال است که به شرکت ها اجازه می دهد سیستم های امنیتی را با بهبود ضبط ویدیو و کاهش خطاها، پیکسل ها و وقفه های ویدئویی که می توانند در سیستم ضبط ویدیو ایجاد کنند، بسازند.

  • سازگار با طیف گسترده ای از سیستم های امنیتی
  • درایوهای Purple 14TB، مانند هارد دیسک های دیگر Purple برای سیستم های امنیتی 24/7 همیشه و با کیفیت بالا ساخته شده اند
  • درایوهای WD Purple دارای رتبه بندی بار کاری پیشرفته ای هستند که از سیستم های طراحی شده برای ضبط فیلم 24x7 تا حداکثر 64 دوربین پشتیبانی می کنند.

هارد Purple وسترن دیجیتال 14 ترابایت اکنون از طریق فروشندگان منتخب در دسترس است.
پیش بینی می شود کارت میکرو اس دی Purple SC QD101 در سه ماهه اول سال 2020 ارائه شود.










 
منبع خبر : westerndigital
  • 08 آبان 1398
  • َAghasi - Admin
  • 774
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025