انتک از سری جدید پاورهای NeoECO ZEN رونمایی کرد

بدون تردید Antec یکی از شناخته شده ترین نام در اجزای رایانه های شخصی است و اگر به طور خاص به دنبال منبع تغذیه جدید هستید، نمی توانید از نام تجاری آنها چشم پوشی کنید. هم اکنون این شرکت از جدیدترین پاورهای خود با نام NeoEco Zen رونمایی کرده است که از گواهی استاندارد 80 PLUS Gold برخوردار است که این سری را به یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه تبدیل می کند. همچنین این پاور در ظرفیت های 500, 600 و 700 وات ارائه شده است، در نتیجه برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به توان چندان بالایی ندارند، گزینه ایده آلی محسوب می شود.

 

       


انتک مدل NE500G Zen پاورهای جدید خود را با قیمت 69.99 دلار، مدل NE600G Zen را با قیمت 79.99 دلار و در نهایت مدل NE700G Zen را با قیمت 89.99 دلار روانه بازار کرده است. این PSU ها تا 92 درصد کارآیی دارند، بنابراین می توانید صورتحساب برق خود را تا 20 درصد کاهش دهید. این مجموعه دارای یک طراحی نیمه پل LLC با یک اصلاح همزمان بر اساس یک توپولوژی DC-DC است. همچنین استفاده از خازن‌های ژاپنی در پاورهای NeoECO ZEN انتک باعث شده پایداری و کیفیت در حد بسیار بالایی قرار داده باشد. NeoEco Zen Gold طبق جدیدترین دستورالعمل PSU ATX12V 2.4 مهندسی شده و با جدیدترین نسل CPU سازگار است.

ضمانت پنج ساله کیفیت Antec، یک فن 120 میلی متری ساکت و آرام که توسط مدیر مشهور حرارتی آنتک و محافظت از سطح صنعتی CircuitShield کنترل می شود، NeoEco Zen Gold را به یکی از بهترین گزینه های موجود تبدیل می کند. سری NeoECO Gold ZEN با خازن های با کیفیت بالا و ترانسفورماتورهای کم صدا، قدرت پاک و پایداری با حداکثر پشتیبانی CPU و GPU فراهم می کند.

در جدول زیر مشخصات فنی این کالا را می توانید مشاهده کنید:

 









 

منبع خبر : techpowerup
  • 13 آبان 1398
  • َAghasi - Admin
  • 680
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025