BIOSTAR جدیدترین مادربردهای سری Racing B460 را در فاکتورهای فرم ATX و Micro-ATX معرفی می کند

کمپانی BIOSTAR، برند برتر مادربردها، کارتهای گرافیک و دستگاههای ذخیره سازی، امروز از مادربردهای جدید RACING B460GTA و RACING B460GTQ که برای اجرای پردازنده های جدید Intel 10th Gen طراحی شده است، خبر داد.

مادربردهای RACING B460GTA و RACING B460GTQ برای استفاده تجاری و به طرز زیبایی طراحی شده اند. همچنین با توجه به تقاضای برق بالاتر از آخرین پردازنده های نسل 10 اینتل، مادربردهای سری 400 با قابلیت مورد توجهی نسبت به کارایی و خنک کننده قدرت طراحی شده اند. ویژگی هایی مانند Super Hyper PWM که دارای معماری سنجش جریان DCR می باشد، دقت بسیار خوبی را در ارائه توان پایدار با ولتاژ 100٪ ثابت برای اطمینان از مؤثر بودن قطعات مادربردها با حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان محافظت می کند.

 
 

هر دو مادربرد RACING B460GTA و RACING B460GTQ مشخصات و عناصر طراحی مشابهی را دارند که برای سازندگان محتوا و گیمرها گاه به گاه به طور یکسان ساخته شده است، قابل توجه ترین تفاوت بین یکدیگر این است که عمدتا مادربرد RACING B460GTA بودن یک فاکتور فرم ATX است که به دلیل داشتن فرم پکیج دارای چند پورت اضافی و گزینه های اتصال است، در حالی که RACING B460GTQ یک مادربرد با اندازه Micro-ATX است که برای رایانه های شخصی طراحی شده است، ردپای کوچکتر هنوز عملکرد عالی مشابه خواهر و برادر ATX خود را دارد.

 

هر دو مادربرد مجهز به جدیدترین فناوری هستند و به گونه ای طراحی شده اند که بهترین در نوع خود و بسیار مقرون به صرفه هستند.
محوطه شیک پوش Armor Gear از مادربرد در عین اضافه کردن زیبایی شناسی چشم نواز به کل ساختمان، دارای چندین هدف است. هدف طراحی Armor Gear از بین بردن گرمای ناشی از مادربرد و همچنین قرار دادن نور LED ROCK ZONE RGB است که یکی از موارد مورد علاقه فن است، و به شما امکان می دهد تا با استفاده از نرم افزار VIVID LED DJ، ظاهر مادربرد B460 خود را با چند قدم ساده تنظیم کنید.

مادربردهای RACING B460GTA و RACING B460GTQ هر دو از حداکثر 128 گیگابایت رم DDR4 در 4 DIMM پشتیبانی می کنند تا پردازنده های جدید براق اینتل را با ویژگی های اضافی مانند PCIe M.2 (32 گیگابایت در ثانیه) پشتیبانی کنند و پشتیبانی از حافظه Optane اینتل را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مونتاژ سیستم قدرتمندتر از انتقامجویان.



هر دو مادربرد همچنین به یک هدر CPU-Fan اضافی مجهز هستند که CPU OPT نامیده می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا یک سیستم خنک کننده مایع را با سهولت به کامپیوتر خود متصل کنند و همچنین یک سیستم کنترل دمای خودکار فن AI که کنترل اتلاف گرمای کامپیوتر را از طریق دینامیکی مدیریت می کند.
کنترل سرعت فن برای ثابت نگه داشتن رایانه خود با عملکرد خنک کننده بهینه.

کیفیت ساخت بالا در هر دو مادربرد با توجه استثنایی به جزئیات مانند Iron Slot Protection که منحصر به فرد برای BIOSTAR می باشد، برجسته است، که تقویت بسیار مورد نیاز اسلات های PCIe x16 را انجام می دهد و از خم شدن در برابر فشار کارت های گرافیکی سنگین تر جلوگیری می کند، و طول عمر این شکاف، یا استفاده از Super Durable Inductors که از تنظیم قدرت سخت افزاری برای تضمین کارآیی قدرت واقعی استفاده می کند و عمر طولانی تر قطعات را تضمین می کند.

 
گزینه های اتصال متنوع I/O عقب مانند اضافه کردن پورت HDMI ،DisplayPort و پورت DVI-D و همچنین 4 درگاه USB 3.2 (Gen 1) در هر دو مادربرد کاملا بسته بندی شده وجود دارد تا از بیشتر موارد استفاده با ویژگی های ایمنی پشتیبانی کند. مانند Super LAN Surge Protection که با افزودن یک تراشه یکپارچه برای تقویت پایداری الکتریکی، درگاه GbE LAN فراهم می کند و باعث جلوگیری از صدمه در اثر صاعقه و افزایش برق می شود.


مادربردهای سری BIOSTAR RACING B460 بسیار کارآمد، قابل اعتماد و با دوام بسیار عالی ساخته شده اند تا مانند یک رویا اجرا شوند. برای افرادی که به دنبال ارتقاء سیستم خود به آخرین فناوری موجود در بازار هستند، بایوستار دو محصول شگفت انگیز در یک بسته مقرون به صرفه ارائه کرده است.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 30 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 785

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025