دفاع وسترن دیجیتال از شکایت بیش از حد SMR در مورد هاردهای خاص Red

وسترن دیجیتال به دلیل ادعای تبلیغات دروغین بر روی برخی از دیسک های سخت WD Red که دارای DM-SMR بدون مدارک است (ضبط مغناطیسی زونا با مدیریت درایو)، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. یک تکنیک نوشتن داده های لایه فیزیکی که ظرفیت را در هزینه های سنگین عملکرد نوشتن تصادفی به حداکثر می رساند، باعث می شود درایوها برای برنامه های RAID که با برنامه های NAS مشترک هستند، مناسب نباشند. مشکلی که در ماه آوریل برای Western Digital ایجاد شده است، به عنوان یک گزارش Blocks & Files از حضور SMR در برخی از درایوهای محبوب WD Red پرده برداشته است و دلیل آن را اضافه نکردن درایوها به حجم های RAID است.

وسترن دیجیتال در ابتدا سعی کرد از موقعیت خود دفاع کند و توضیح داد که DM-SMR چیست، که استاندارد WD Red در اکثر دستگاه های SOHO NAS مورد آزمایش قرار گرفته است، که منظور آنها از برنامه های جدی (> 8 درایو) NAS نیست؛ و اشاره مردم به قیمت مناسب WD Red Pro یا HDD های Ultrastar در بخش شرکت، منجر به واکنش های بیشتر جامعه می شود. چند روز بعد، سرانجام وسترن دیجیتال با لیستی از هاردهای خود که از SMR استفاده می کنند، بیرون آمد. Hattis & Lukacs، مستقر در واشنگتن، متخصصان عمل در کلاس، مسئولیت علیه وسترن دیجیتال را بر عهده دارند و از ساکنان متضرر ایالات متحده برای پیوستن به کلاس دعوت می کنند.


 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 12 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 607

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025