ECS مادربرد microATX AMD B450 بودجه را معرفی کرد

سیستم های رایانه ای Elitegroup (ECS) اخیرا از بودجه مادربرد B450AM4-M پرده برداری کرده است. B450AM4-M یک مادربرد microATX است که از چیپست AMD B450 با سیستم قدرت فاز 4 + 2 کم تغذیه شده و دارای یک کانکتور برق 4 پین است. این سیستم قدرت محدود، برد را به CPU هایی با TDP 95W یا پایین تر محدود می کند و طبق مشخصات برد، 2600X از بالاترین تراشه پشتیبانی شده است. مادربرد مجهز به 4 اسلات DDR4 2666MHz DIMM است که حداکثر از 64 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند.

مادربرد شامل یک کنترلر Realtek RTL8111GN برای گیگابیت اترنت، به همراه Realtek ALC662 برای صدا است. گزینه های ذخیره سازی شامل چهار اتصال دهنده SATA است که از RAID نرم افزار و اتصال M.2 پشتیبانی می کند. I/O در بورد با توجه به موقعیت بازار آن گسترده است که شامل دو عدد پورت USB 3.2 Gen 2، چهار عدد USB 3.2 Gen1، دو عدد USB 2.0، پورت HDMI، DisplayPort، DVI-D، D-Sub و صدا می باشد.


 

 

ECS قیمت و یا در دسترس بودن مادربرد B450AM4-M را هنوز اعلام نکرده است.









منبع خبر : techpowerup
  • 18 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 716

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025