BIOSTAR مادربرد B450NH Mini-ITX را معرفی می کند

کمپانی BIOSTAR، از برندهای برتر مادربردها، کارتهای گرافیک و دستگاههای ذخیره سازی، با افتخار مادربرد B450NH Mini-ITX را معرفی می کند. طراحی شده بر اساس معماری تک تراشه B450 AMD، مادربرد جدید B450NH از بایوستار  است که در یک فرم فاکتور Mini-ITX مناسب برای ساخت با ردپای کوچکتر قرار می گیرد و باعث صرفه جویی در فضای میز و همچنین جابجایی آسان می شود.

مادربرد BIOSTAR B450NH دارای سوکت AM4 AMD است که برای پشتیبانی از جدیدترین و بزرگترین برد CPU / APU AMD Ryzen ساخته شده است، با ویژگی هایی مانند PCIe M.2 32Gb/s که 5 برابر پهنای باند را در زمان تاخیر کمتر نسبت به SATA III 6Gb/s بیشتر ارائه می دهد. افزایش پتانسیل این مادربرد شگفت انگیز است. مناسب برای بسیاری از برنامه های کاربردی مانند مصرف محتوای گاه به گاه یا بازی، مادربرد B450NH با تمام ابزارهای ضروری بسته بندی شده است تا یک پلتفرم عالی برای بسیاری از برنامه های کاربردی با امکاناتی مانند قابلیت پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 در 2DIMMS با قابلیت 4000 مگاهرتز OC باشد.

 

جدیدترین پورت USB 3.2 Gen1 نیز در مادربرد B450NH وجود دارد که عملکرد خارق العاده ای را با سرعت انتقال سریع داده تا 5 گیگابیت بر ثانیه ارائه می دهد و با دستگاه های قدیمی تر و همچنین فن آوری هایی مانند SATA III 6Gbps سازگار است که پهنای باند 2 برابر سریع تری دارد. SATA 3G قدیمی با ارائه سرعت انتقال داده بسیار سریع قادر به بازیابی و انتقال رسانه های HD با دقت باورنکردنی است.

مادربرد B450NH همچنین دارای درگاه HDMI 4K2K است که از وضوح تصویر حداکثر 4K پشتیبانی می کند و از نمایشگرهای جدید با کیفیت بالا با چهار برابر رزولوشن Full HD پشتیبانی می کند، این محتوا بیانگر مطالب روشن و بسیار مفصلی است که تمام صفحه را با تصاویر مبهم پر می کند و به کاربران امکان می دهد از آن لذت ببرند. نمایش های تلویزیونی تعریف شده و فیلم های آنلاین مانند YouTube یا Netflix با خروجی HDMI.

 

وقتی صحبت از I / O پشت می شود، B450NH دارای یک پانل I / O در پشت کاملا بسته بندی شده است که گزینه های اتصال چندگانه مانند پورت های 4x USB 3.2 (Gen1)، پورت های 2 برابر USB 2.0 و همچنین 1x PS/2 صفحه کلید و موس و یک درگاه خروجی استاندارد D-Sub که مکمل پورت HDMI 4K2K استثنایی است. علاوه بر این، B450NH همچنین دارای پورت های صوتی 3 بعدی است که بر روی معماری Realtek ALC887 کار می کنند که 7.1 کانال صوتی با کیفیت عالی و همچنین یک درگاه LAN را در اختیار شما قرار می دهد که از فناوری شبکه Realtek Gigabit LAN برخوردار است و قادر به اتصال سریع شبکه بی ضرر است.

 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 25 مرداد 1399
  • Mohamad Reza Ghafouri - Admin
  • 766

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025