بهترین هدست های گیمینگ 2022-2021

برای گیمرها هیچ اسپیکری نمی تواند جای یک هدست گیمینگ را بگیرد، بهترین هدست های گیمینگ صدایی بسیار دقیق را مستقیما از بازی وارد مغز شما می­کنند و می­توانند شما را در بازی مورد علاقه­ تان غوطه ­ور کنند. استفاده از هدست گیمینگ مناسب برای گیمرها ضروری است به خصوص اگر در حال انجام بازی­ های رقابتی باشند. بهترین هدست­ های گیمینگ به شما کمک می­کند تا نشانه­ های صوتی جهت دار را مشخص کنید، بنابراین می­توانید در موقعیت­ های مهم مرگ و زندگی سریع واکنش نشان دهید.
هدست گیمینگ از آن دسته لوازمی است که می­توانید آن را برای چند سال داشته باشید، بنابراین هنگام خرید باید توجه داشته باشید تا مناسبترین هدست را با در نظر داشتن بودجه و نیازتان انتخاب کنید. البته هدست گیمینگ نیز مانند سایر لوازم بازی قیمت بالایی دارد، برخی از مدل های آن به چند میلیون نیز می­رسد.
در بازار ایران شما می­توانید هدست­ های گیمینگ را با رده قیمت­های پایین رده، میان رده و بالا رده مشاهده کنید و اما بهترین هدست های گیمینگ متعلق به برندهای: ریزر، سونی، استیل سریز، کولر مستر، ایسوس، هایپرایکس و ... می­باشد. در این مقاله سعی کرده ­ایم تا بهترین هدست های گیمینگ موجود در بازار ایران را در سال 1400 مطالعه کنیم.
 

 

بهترین هدست گیمینگ را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه­ هایی که معمولا کاربران با آن روبرو هستند، این است که برای تهیه و خرید هدست گیمینگ مورد نظرشان به سراغ کدام فروشگاه بروند تا مطمئن شوند که هدست مورد نظرشان را بهترین قیمت و گارانتی معتبر تهیه کرده­ اند. فروشگاه آنلاین تک رایان یکی از فروشگاه های قدیمی در ایران است که به طور تخصصی در زمینه کالاهای دیجیتال با قیمت­های مناسب و گارانتی­ های معتبر فعال داشته است.

برای انتخاب یا خرید بهترین هدست های گیمینگ موجود در بازار ایران، می­توانید به صفحات مربوطه در فروشگاه تک رایان مراجعه کنید و همچنین در صورتی که هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید، می­توانید با کارشناسان مجرب و حاضر در فروشگاه آنلاین تک رایان تماس حاصل فرمائید.
 

 

هدست گیمینگ Razer Blackshark V2

هدست گیمینگ Blackshark V2 یکی از محصولات کمپانی ریزر هست، که با طراحی خاص توجه کاربران را به سمت خود جذب کرده است. این هدست گیمینگ با قیمت مناسب و نرم افزار عالی و با کیفیت صدای فوق العاده با پشتیبانی از صدای فراگیر 7.1 توانسته است بین بهترین ­ها قرار گیرد. کمپانی ریزر درایورهای 50 میلی متری TriForce Titanium با پورت­ های مجزایی طراحی کرده است تا صدای باس، میانی و لرزش را از تداخل یکدیگر جدا کنند. نتیجه ی آن صدایی غنی ­تر است و آن را با هدست درایور نئودیمیوم 50 میلیمتری HyperX 50 میلی­متری حفظ می­کند.

یکی از ویژگی­ های این هدست سبک بودن آن است، وزن هدست گیمینگ Blackshark V2 262 گرم است بنابراین هنگام استفاده طولانی مدت موجب خستگی نخواهد شد. کمپانی ریزر برای طراحی گوشی با استفاده از متریال چرمی هوشمند، از نویز محیط جلوگیری می­کند و همچنین وضعیتی راحتی را برای گردش هوا گوش­ها به وجود می­ آورد.
این هدست گیمینگ سیم دار از کابل 3.5 میلیمتری سبز رنگ با طراحی خاص ریزر بهره برده است. هدست گمینیگ Razer Blackshark V2 دارای امکانات ویژه­ای شامل: صدای 360 درجه، هسته فلزی برای هدبند، حذف نویزهای اضافی میکروفن، درایور 50 میلیمتری تیتانیومی و ...

 


مشخصات فنی هدست گیمینگ Razer Blackshark V2:

وزن: 262 گرم
اتصالات: کابل 3.5 میلیمتری
امکان اتصال بدون سیم: ندارد
درایور: 50 میلیمتری تیتانیومی
بازه فرکانس پاسخ‌دهی: 12-28000 هرتز
حذف نویز پیشرفته
میکروفن قابل جدا شدن
طراحی ارگونومیک
 
 

 

هدست گیمینگ HyperX Cloud II

کمپانی هایپر­ایکس یکی از شرکت­هایی است که در زمینه تولید محصولات گیمینگ پیشتاز است و محصولات سری Cloud این کمپانی برای پاسخگویی به انواع نیاز کاربران طراحی و تولید شده است. شما با هر سلیقه ی شخصی و با هر نوع نیازی می­توانید در میان محصولات سری Cloud، هدست گیمینگ مناسبتان را پیدا کنید.
هدست گیمینگ Cloud II یک هدست سیم­ دار است که صدا و کیفیت ساخت فوق العاده ای را ارائه می­دهد. کابل این هدست 3.5 میلیمتری است و با استفاده از پورت USB نیز به سیستم متصل می شود. همچنین وزن این هدست 320 گرم است که باعث می شود هنگام استفاده طولانی مدت، احساس خستگی نداشته باشید.
هدست گیمینگ Cloud II مناسب گیمرهای حرفه ای است و دارای امکانات ویژه­ای شامل: میکروفن جدا شونده، دارای فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا، کیفیت ساخت بالا، کیفیت بالای میکروفن، هدبند با حداکثر فشار 5 نیوتون و ... می­باشد.

 


مشخصات فنی هدست گیمینگ HyperX Cloud II:

وزن: 320 گرم
اتصالات: کابل 3.5 میلیمتری- USB
درایور: 53 میلیمتری
بازه فرکانس پاسخ‌دهی: 15-25000 هرتز
حذف نویز غیرفعال تا 20 دسی‌بل
میکروفن قابل جدا شدن
 


 

هدست گیمینگ وایرلس ASUS ROG Strix:

هدست گیمینگ ROG Strix یکی از محصولات کمپانی ایسوس است که توانسته با طراحی منحصر به فرد نظر کاربران را به خود جلب کند. هدست گیمینگ وایرلس ROG Strix بسیار سبک است و شما می­توانید برای ساعات طولانی از آن استفاده کنید بدون اینکه احساس خستگی داشته باشید.
این هدست دارای اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی با تأخیر کم و با طراحی آنتن دوگانه که اتصال تاخیری کمتری را نسبت به هدست ­های بلوتوث برای انتقال سریع صدا فراهم می­کند، باROG Strix Wireless ، هر صدای درون بازی حتی تا فاصله 15 متری از رایانه شما فورا به گوش شما می­رسد. همچنین دارای آداپتور 3.5 میلی متریXbox One ، برای اتصال به کنسول­ های قدیمی و دستگاه­ های تلفن همراه است. هدست گیمینگ ROG Strix با باتری 900 میلی آمپر ساعتی تا 10 ساعت کار مداوم را به کاربران ارائه می­دهد.
با استفاده از صدای فراگیر مجازی 7.1 فوق العاده ASUS Sonic Studio در بازی­ های خود غرق می­شوید. با استفاده از این فناوری صوتی منحصر به فرد، می توانید هر تیراندازی و قدم را با دقت دقیق بشنوید، بنابراین می­توانید به راحتی موقعیت را پیدا کرده و برتری خود را در برابر حریفان به دست آورید.

 

مشخصات فنی هدست گیمینگ وایرلس ASUS ROG Strix:
وزن: 350 گرم
نوع اتصال: بی سیم – با سیم
رابط: جک 3.5 میلیمتری و پورت USB
طول کابل: 1.5 متر
فرکانس پاسخگویی: 20 - 20000 هرتز
فناوری صوتی:7.1  فراگیرمجازی
عمر باتری: حداکثر 10 ساعت کار مداوم
مواد درایور: آهنربای نئودیمیوم
طراحی مناسب سفر
 

 

هدست گیمینگ Cooler Master MH650

هدست گیمینگ MH650 یکی از محصولات کمپانی کولرمستر است که با اتصال سیم دار و طراحی زیبا به بازار عرضه شده است. MH650 یک تجربه همه جانبه و ایده آل را برای گیمرهای کنسول و رایانه ارائه می­­دهد. صدای فراگیر مجازی 7.1 و میکروفون بوم همه جانبه صدا و درایورهای نئودیمیوم 50 میلی­متری برای ارائه صدای دقیق طراحی شده است. این هدست گیمینگ که در یک طرح مشکی مات براق پیچیده شده و دارای نور RGB کاملا قابل تنظیم است که می­توانید برای مطابقت جلوه نورپردازی هدست با دستگاه بازی خود استفاده کنید.

هدست گیمینگ کولرمستر MH650 با یک میکروفون قابل حرکت و قابل تنظیم همه جهته به شما این امکان را می­دهد که با هم تیمی­ های خود چت کنید. هدفون از طریق کابل USB Type-A به رایانه شخصی یا PlayStation 4 متصل می­شود.
این هدست با وزن 282 گرم جزء هدست­های گیمینگ سبک است که می­توانید به راحتی از آن برای مدت طولانی استفاده کنید بدون آنکه احساس خستگی داشته باشید، همچنین طراحی تاشو به این هدست اجازه می­دهد تا به راحتی داخل کیف یا کوله پشتی قرار گیرد. بنابراین این هدست برای کسانی که زیاد به سفر می­روند می­تواند گزینه مناسبی باشد.


 
 


مشخصات فنی هدست گیمینگ Cooler Master MH650

وزن: 282 گرم
نوع اتصال: با سیم USB
فرکانس پاسخگویی: 20 - 20000 هرتز
فناوری صوتی:7.1  فراگیرمجازی
درایور: 50 میلیمتر
مواد درایور: آهنربای نئودیمیوم
طول کابل: 2.2 متر
میکروفن قابلیت جدا شدن و قطع کردن صدا
طراحی مناسب سفر
 
 لطفا توجه داشته باشید: صدای فراگیر 7.1 مجازی فقط در رایانه شخصی در دسترس است.
 

چند نکته­ ی کوتاه که باید هنگام انتخاب هدست گیمینگ به آن توجه کنید:

نیازتان را بررسی کنید
قیمت خوب و کیفیت صدا در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما راحتی نیز هنگام انتخاب هدست اهمیت بالایی دارد، به خصوص اگر شما جزء افرادی هستید که برای ساعات طولانی از آن استفاده خواهید کرد.
میکروفن های حذف نویز برای اکثر کاربران بسیار مهم هستند، بنابراین بیشتر هدست­ هایی که در اینجا لیست کرده­ ایم دارای این ویژگی هستند.
 
هدست­ های سیمی یا بی سیم برای بازی بهتر است؟
این موضوع واقعا به سلیقه و نظر شما بستگی دارد اما چند نکته را هنگام انتخاب در نظر داشته باشید که اگر تصمیم دارید از هدست­ های بی سیم استفاده کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که عمر باتری مناسب (20ساعت یا بیشتر) داشته باشد. زیر معمولا عمر باتری ها ضعیف هستند و ممکن است هدست انتخابی شما دائما نیاز به شارژ شدن داشته باشد.
اگر شما هدست سیمی را انتخاب کرده اید، مطمئن باشید که طول کابل به اندازه کافی برای دسترسی به رایانه­ ی شما باشد، اگر شما انتخاب نامناسبی داشته باشید باعث می­شود که شما همیشه احساس کنید که هدست روی سر شما کشیده می­شود.











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 21 مهر 1400
  • َAghasi - Admin
  • 716

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025